Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   problem z odtwarzaniem plyt audio (https://forum.cdrinfo.pl/f2/problem-odtwarzaniem-plyt-audio-14682/)

sickboy 29.12.2002 22:58

problem z odtwarzaniem plyt audio

Witam!
jestem tutaj nowy i zielony
potrzebuje pomocy w jednej sprawie
na poczatku chce zaznaczyc ze troche poprzegladalem forum i strone ale jakos nie moglem znalezc odpowiedzi na moje pytanie, wiec pytam tutaj :)

Mam kompa z nagrywarka (kto nie ma?)
i mam tez sprzet grajacy sony z dvd (taki plaski kombajn)

no i ten kombajn nie chce czytac wypalanych plyt cdr i cdrw

czy to juz taki urok tego sprzety czy mozna cos z tym zrobic?

prosilbym o jakies wskazowki co robic (do wypalania uzywam programu nero)

MCR87 30.12.2002 00:40

Ja tez jestem nowy ...

moze nagrywasz z zbyt dorza pretkoscia.
Jest taka zasada, aby nagrywac z polowa maxymalnej pretkosci.
Ale na plytkach gorszej jakosci jeszcze wolniej

paput2000 30.12.2002 00:43

Prawdopodobnie twój Sony nie będzie odtwarzał płyt CD-R/RW, tylko same oryginały. Jakiś czas temu można było natknąć się na czytniki DVD które poprostu nie odtwarzają takich płytek - sam niestety naknąłem się na taki odtwarzacz f-my Samsung. Niestety nie ma na to rady - no chyba że jakiś spec-elektronik, ale nie sądze - całe oprogramowanie wewnętrzne współczesnego sprzętu, wraz z innymi funkcjami zaimplementowane jest w jednym układzie elektronicznym, w którym nie sposób grzebać.

PS. Jeżeli masz instrukcję to twojego Sony to uważnie ją przeczytaj, powinno być napisane iż nie czyta CD-R/RW. Jeżeli jest inaczej to spróbuj zmienić płytki na których nagrywasz, czasami z tego powodu niektóre czytniki grymaszą.

faco 30.12.2002 00:54

Nie używam NERO, i nie wiem czy to możliwe w tym sofcie, ale może pozostawiasz otwartą sesję na płycie.

SEBAW 30.12.2002 10:46

Cytat:

faco napisa***322;(a)