![]() |
NWN i cd key
Pożyczyłem sobie Neverwinter Nights Pl i gdy włączam multiplayer i się rejestruje to wyświetal mi komunikat że CD key jest nieprawidłowy, ściągnołem z KaZaA Neverwinter Nights CD Key Gen (working) i wkleiłem wygenerowany klucz do pliku nwncdkey.ini i przy następnej próbie połączy mnie(jak trafi się dobry klucz, który wklejam do nwncdke.ini) i wyświetla listę serwerów i jak kliknę połącz to znowu wyświetla że cdkey jest nieprawidłowy a gdy wyjdę z gry i włącze ja ponownie i jak w Multi Player wpisze login i chasło to wyświetla mi że użytkownik i hasło jest nie prawidłowe, dodam że automatyczna aktualizacja nie wgrywa mni do końca i wyświetla ze została przerwana.
Czy wiecie jak rozwiązać ten problem, może ktoś z was miał takie coś??????? |
Zalezy czy masz oryginalna gierke jesli nie musisz poszukac w necie tego klucza, jezeli jest oryginalna zadzwon do biura klienta czy jak oni sobie to nazwa
|
Zmień kod i spróbój ponownie, kod jest zapisany w jednym z plików z rozszerzeniem *.ini
|
mam ten sam problem i terz niewiem jak temu zaradzić czy jest mozliwe ze kazda wersja NWN oprócz CD KEY ktory sie wpisuje jest jeszcze jakiś inny ktory fabrycznie jest nagrywany wraz z gra i przy uruchamianiu multi weryfikuje go z tym wpisywanym przez urzytkownika ? bo dziwi mnie ze na wygenerowanym kluczu gra sie zainstaluje ale juz na multi nie wejdzie sie, tego nie moge zrozumiec
|
kazda plyta z NWN jest identyczna - nie da sie zapisac zadnego kodu - nie da sie tez powiazac numeru seryjnego plyty z CDKEYem - ktory przeciez pasuej do kazdej plyty ( a pudelka przy pakowaniu latwo amienic) [zreszta - do expertow - czy numer seryjny tloczonej CD jest staly dla serii? czy da sie go zmienic z plyty na plyte - wg. mnie nie]
pytanie na ile oryginalny nwn masz a i HASLO a nie chaslo :) |
Witam!
idz do sklepu i ukradnij cd-key (joke)... kup oryginala |
Wypróbój inny generator - widziałem dwa i tylko jeden generował poprawne numerki
|
nie wiem jak to jest dokladnie z nwn bo nie mam czasu tego zainstalowac, ale wydaje mi sie ze podobnie jak w Return TO Castle Wolfenstein.
Otoz wyglada to tak, ze do instalacji nadaje sie wiekszosc kluczy z generatora. Natomiast przy polaczeniu z serwerem juz nie jest tak kolorowo. Przy probie zaladowania sie na "nie scrackowany" server RTCW dostaje sie komunikat "CD-KEY BANNED" - i na tym sie konczy zabawa ;) Druga sprawa jest to, ze server wykryje 2 zduplikowane klucze nawet jezeli sa jak najbardziej oryginalne. Rozwiazanie jakie jest stosowane w RTCW na serwerach to dopisanie kilku linii w pliku, ktore oszukiwaly serwer i uniemozliwialy sprawdzenie czy KEY jest oryginalny czy nie. No ale jak powiedzialem to bylo w RTCW i nie wiem czy podobny mechanizm dziala w NWN (chociaz wydaje mi sie ze tak) |
Witam!
a w Counter-Strike'u jest tak (w ogole w calym HL) ze nie da sie zagrac przez internet na generowanym kluczu... TRZEBA miec oryginalny :) |
Cytat:
A tak w ogole nie przepadam za CS-em odkad pojawily sie cheaty, rozne aim-boty i tego typu badziewia. W RTCW jest taki wynalazek, co sie zwie Punk Buster. Jezeli jest dobrze skonfigurowany to uniemozliwia nawet stosowanie skinow, za duzego gamma itd. |
Witam!
widac dawno nie grales w CS'a Punk Buster to juz przezytek... dawno go cziterzy mogli obejsc... potem pojawil sie Paladin - tez go polamali... potem Cheating-Death - ta sama historia... teraz jest CS Guard i HL Guard by OLO ale i tak nic nie zastapi wprawnego oka dobrego admina... jesli zawodzi technika to na strazy stoi czlowiek. a tak swoja droga to gram w CS'a 3 lata i nie spotkalem sie ze scrackowanymi serwerami, natomiast w Battlefield to sam gralem na takim. w HL jest tak, ze laczysz sie przez WON i musisz miec oryginalny klucz ktory jest wpisany do bazy danych WON, kazdemu oryginalnemu kluczowi przydzielony jest numer WONid. Dlatego nie mozna grac na scrackowanych serwerach przez WON a tym samym nie mozna grac w HL. jedynie moznaby bylo zagrac w ten sposob przez All-seeing eye lub GameSpy i to tylko w bezposrednim polaczeniu. |
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 10:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.