Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Czy warto?? (https://forum.cdrinfo.pl/f2/czy-warto-15468/)

Tomciopaluch 16.01.2003 16:49

Czy warto??

Jestem nowicjuszem w tych sprawach wiec mam ptanko!!!. Mam zamiar kupić nagrywarke LiteOn LTR 48246S.Czy jest dobra?? ,a może w jest coś lepszego w tym przedziale cenowym.
Z góry dzięki za podpowiedź!!!!!!!!!!!

tomgoo 16.01.2003 17:26

Trafiłeś w 6-stke!!!!!!!!!!
To bardzo dobry sprzet!!!!!!!!!

Yahol 16.01.2003 18:01

Odpowiedz moze byc jedna:
jak tylko cie spotkam - zamorduje!!!!!!!

PS: dlaczego? Przeczytaj "przyklejone"!

Martin_TP 16.01.2003 18:01

Dokladnie! Bardzo dobry wybor. :)

SEBAW 16.01.2003 18:06

Re: Czy warto??

Cytat:

Tomciopaluch napisa***322;(a)
Jestem nowicjuszem w tych sprawach wiec mam ptanko!!!. Mam zamiar kupić nagrywarke LiteOn LTR 48246S.Czy jest dobra?? ,a może w jest coś lepszego w tym przedziale cenowym.
Z góry dzięki za podpowiedź!!!!!!!!!!!

Dobry wybór, powinieneś być z niej zadowolony.

Zeus 16.01.2003 18:09

Cytat:

tomgoo napisa***322;(a)
Trafiłeś w 6-stke!!!!!!!!!!
To bardzo dobry sprzet!!!!!!!!!

Witam
Czyzby juz tak bardzo denerwowaly Cie takie posty :D
Niema co sie zloscic przeciez 2 od gory post Sida jest Liteon vs costam costam :D a nie czy LiteOn jest warty zakupu :D
A tak serio to z tym sie niewygra nawet jak bedziemy udzielac idiotycznych odpowiedzi ((

Do Tomciapalucha:
poszukaj odpowiedzi na swoje pytanie we wczesniejszych postach (opcja szukaj). Poczytaj i wyciagnij wnioski sam :czytaj:
BTW piszesz "czy jest dobra??" Do czego?? jako spawarka, cd-rom, wysuwana podstawka pod piwo??? :D

Pozdrawiam

SEBAW 16.01.2003 18:15

Cytat:

Yahol napisa***322;(a)
Odpowiedz moze byc jedna:
jak tylko cie spotkam - zamorduje!!!!!!!

PS: dlaczego? Przeczytaj "przyklejone"!