Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Servisowanie LG - troche na wesolo (https://forum.cdrinfo.pl/f2/servisowanie-lg-troche-wesolo-16120/)

Hocum 30.01.2003 17:37

Servisowanie LG - troche na wesolo
 
padla mi ostanio nagrywarka (LG32 over 40x)
Zgrzyt, halas,starsznie wyje, niechce czytac bu...
Elektronika dziala poprawnie wiec downgrade biosu do 32x bez problemu
zanioslem do servisu i tam pan jakis poinformowal mnie o warunkach gwarancji. (głównie o tym ze za czyszczenie lasera sie placi 25PLN)
OK.
poczekalem tydzien i dzwonie. Na co pan servisant mowi mi ze tylko czyszczenie, nagrywareczka chodzi cichutko i wszystko gra. Jade po odbior a tam kupa. Nagrywarki jeszcze nie przeslali. Wiec sie pytam kiedy bedzie, oczywiscie nie wiedza. Mowie ze wczoraj na servisie, przez telefon powiedzieli ze mam sie zgloscic dzis po odbior. niestety niema!!!
Ja ciekawski, pytam sie dlaczego za czyszczenie sie placi.
Przecierz niewolno w ngrywarce grzebac. Pan, znudzony, z glupim lekcewarzącym usmiechem, powiedzial ze tak jest i koniec. Bo konserwacja spretu nalerzy do klijeta. pytam czy takia glosna praca to wina lasera czy mechaniki. oczywiscie lasera - opowiada. a wogule to on juz zamyka. Wyłaczywszy pasjansa, wycignol pek kluczy i pokierowal mnie do wyjscia.

troche sie wkur...ilem. Dzownie do LG w Warszawie, i tam sie dowiaduje tego:
- mozna rozkrecac sprzęt firmy LG.
- niestosuja zadnych stickerow ktore by to utrudnialy
- mozna czyscic laser samemu
- gwarancji nie podlegaja uszkodzenia mechaniczne (jak by komus przyszlo do glowy czyscic laser papierem do D...Y) :D
- nie wolno zmieniac nic w software i hardware (nie przerabiac ;) )
bo po gwarancji.
- a firma do ktorej sie odaje na servis powina nas o tym poinformowac
a za zachowanie servisu przepraszaja i jesli bedzie to uszkodzenie mechaniczne to odaza kase a nagrywarke wymienia od reki na 52.

Ide odebrac sprzet, place, i pytam sie dlaczego nie zostalem poinformowany ze laser moge czyscic sam.
Bo mu sie zapomnialo. ****a.

Nic tylko zaj...bac czyms tempym. :cisza: :boks:

madmax2 30.01.2003 18:20

Znam przypadek z reklamacją sprzętu LG. W tym wypadku panowie serwisanci też nie popisali się inteligencją. Trudno było im ostatecznie ustalić ile czasu mają na naprawę gwarancyjną 14, czy 21 dni. Do warunków gwarancji rzecz jasna nie zajrzeli. W końcu oddali sprzęt po ponad 1, 5 miesiącu, ale na szczęście chodzi.
Pozdrawiam

Yahol 30.01.2003 18:30

Poniewaz padly mi rzadkiem, 3 (slownie: trzy) nagrywarki marki LG, mam troche doswiadczenia z serwisem.
Sprzetu, jezeli mozna, nie oddaje sie do sklepu czy firmy gdzie sie kupowalo, tylko do punktu serwisowego LG. Mozna to ustalic, gdzie sa, na karcie gwarancyjnej, albo dzwoniac do samej firmy LG.
Termin jest standartowo 14 dni i moze sie przedluzyc.
Z moich nagrywarek: LG32x - wymienione na LG48x
LG8x - bez gwarancji - czekam na wynik negocjacji z serwisem, zachacza mnie rekojmia, ale chyba jestem bez szans.
LG24x - dzis byl telefon, ze jest do odbioru, jeszcze nie wiem, czy naprawiona, padl naped walka, czy wymieniona.
LG ma najmniej upierdliwy serwis na swiecie:) Mozna oczywiscie zle trafic. Ale faktem jest, ze w serwisie firmowym nie marudza, zapisuja co dolega i na ogol - wymiana.

Shaolin 31.01.2003 01:21

Serwis LG jest w ogóle ciekawy. Kupiłem nagrywarke LG GCE8400B. Po 5 dniach przy uruchamianiu kompa slychac było charakterystyczny zgrzyt lasera. Przy próbie nagrywania większości płyt (sprawdzałem rózne marki) płyta dostawała wibracji, następowało zawieszenie sprzętowe win 2000, nie można było wysunąć tacki, nie można było użyć przycisku Power, pomagało tylko wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Zawiozłem nagrywarkę do sklepu w którym ją kupiłem, opisałem problem. Poszła do Warszawy. Miała być za 2 tygodnie. Minął miesiąc, dzwonie do sklepu - "no jest nagrywarka prosze przyjechac". Ok, zadowolony jade, odbieram nagrywarke - pytam co było - "prosze zobaczyc notatke na karcie gwarancyjnej". Patrze i oczom nie wierze - "brak usterek". :))
Okazało się ze najprawdopodobniej w serwisie w Warszawie pracownik spróbował wypalić płytke, udało mu sie wiec stwierdzil ze naped dobry. Oczywiscie nie musze dodawac jaka niespodzianka na mnie czekala jak wsadzilem naped do jednostki - bzzzzzzzz, zawieszony system i spalona plytka - wrrrrrr.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.