![]() |
:: Informatyzacja Urzędów ::
Czy ktoś z Was spotkał się w urzędzie (Gminy, Miasta, Starostwo) z elektronicznym systemem wymiany pism między wydziałami albo jakimkolwiek innym systemem informatycznym usprawniającym prace w takiej jednostce ?
Jeżeli znacie jakiś strony o firmach, które się tym zajmują lub jakies inne inf. to b. proszę... Z góry dziękuję... |
Re: :: Informatyzacja Urzędów ::
Cytat:
|
Np. o program za pomocą można wysyłać pisma z podpisami cyfowymi do poszczególnych wydziałów. Wogóle między wszystkimi jednostkami urzędu.
np. sekretariat <-> promocja burmistrz <-> biuro rady automatycznie rozsyłanie np. gazety w pdf.-ie (nie poprzez e-mail ale konta wewnętrzne) itp. itd. ma to być system sieciowy z opdowiednimi zabepieczeniami i możliwością konfiguracji, dużo opcji administracyjnych musi spełniać warunki ISO 9001 odnośnie informatyzyacji urzędów ... w sumie szukam informacji na temat takich programów interesują mnie wersje demo itp no i oczywiście firmy w Polsce, które się tym zajmują |
O czyms takim slyszalem i ma taka ciekawa opcje, ze z sektetariatu "widac" gdzie aktualnie dokument sie znajduje!!!!
|
moze którys z modułów q-pack'a, napewno spełnia norme iso 9001 ale chyba ma szersze zastosowanie niż to co piszesz...
niestety wsparcie stron internetowych dla tego programu w polse jest bardzo ubogie to raz a jest po polsku nawet ... |
Cytat:
firma "Malkom" - usługi informatyczne z W-wa robi co takiego - (chyba) pozd. K |
odpo. wymieniona wyzej odnosi sie do pytania "informatyzacja urzędów"
|
! wilkie dzięki wszystkim !
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.