![]() |
NWN....po raz ostatni..
Mam pytanie czy poprawnie skopiowana gra z oryginalu (chodzi oczywiscie o NWN PL) za pomoca Alcoholu i Twinpeaka (metoda opisana w cdr-zabezpieczenia) jest dalej tak samo zabezpieczona jak oryginal.
Tzn. wiem ze jest... ale chodzi mi o to, czy tak zrobona kopie aby moc przegrac trzeba przegrywac tak jak oryginal(alc + twinpeak), czy juz mozna to obejsc zwyczajnie Clonem. Bo skoro Twinpeak cos zmienia z subkanalami (chyba - moge sie mylic) to czy ta kopia zachowuje sie jak oryginal i czy niczym sie nie rozni od oryginalu. Troche pomotalem... ale mam nadzieje ze zrozumieci moje pytanie... |
Moge sie mylic, ale jak skopiujesz poprawnie plyte z zabezpieczeniem to takie zabezpieczenie jest na tej kopii. A zeby przekopiowac trzeba znow kopiowac te zabezpieczenie (przynajmniej jest tak w teorii) w ten sam sposob.
|
Siemka
Niestety nie mozna zrobic poprawnej kopii z tak zmodyfikowanej plytki NWN PL. Trzeba sie meczyc z oryginalna plyta . Tak jest napisane w faq VLuki. Czytajcie dokladnie :) Pozdro.. |
Dajcie już Koledzy spokój z tym NeverWinterNights... VLuka tak pięknie to wszystko opisał, a wciąż ktos pyta o to, co VLuka pisał... Wszyscy pieją z zachwytu nad jego kompendium, a okazuje się, że wielu tego nie czyta (może nie rozumie...).
|
Cytat:
Gra powinna działać bez cracka jak orginał ale będzie pozbawiona zabezpieczenia czyli wtedy powinno dać się ją poprawnie spalić na zwykłym programie i na zwykłej nagrywarce. No ale mogę się myslić, bo te wypowiedz opieram na opisie programu Twinpeak, może w praktyce jest inaczej. Jeśli ktoś próbował niech napisze jak to jest w rzeczywistości bo jak wiadomo niekiedy teoria odbiega od rzeczywistości. |
Zle Ci sie wydaje.
|
a może lepiej skopiować byle czym i zainstalowac patch 1.27 :)
wszystko zadziała na bank, sprawdzone pozdrawiam |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 10:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.