![]() |
Uszkodzona jednostka alokacji - podstawą reklamacji dysku?
Ilość załączników: 1
Mam taki problem.
Otóż przy włączniu PC-ta pojawiał się komunikat, o uszkodzonych sektorach, ja nie robiłem póki co gruntownego Scandiska, ale zrobiła to moja siostra. Z jej opowieści wynikało, że był uszkodzony sektor i wzięła na "napraw" i Windows przesunął go na koniec dysku. Kiedy ja go zrobiłem to tylko w podsumowaniu było o uszkodzonym obszarze - dołączam zrzut ekranu moje pytanie brzmi: czy takie uszkodzenie dysku jest podstawą do reklamacji? Czy też może zbyt mała część dysku jest uszkodzona? Dysk miałem wymieniony, bo mi Seagate padł i dali mi Fujitsu (chociaż gwarancję miałem na Seagate) i podejrzewam, że dali mi po prostu używany dysk :'( |
Ja bym reklamował... 8)
|
Ja też bym reklamował
|
Raklamacja!
Na karcie gwarancyjnej, oczywiscie jest zaznaczona wymiana na inny dysk? Jak mi wymieniali nagrywarke, z LG32 na LG48, to na karcie mam adnotacje: Wymiana gwarancyjna, gwarancja od.....tu data wymiany! |
Dla pewności format c:
jeżeli wustąpi "bad sector" to dysk do reklamacji. Napewno wymienia takie dyski JTT Computer. |
zemna postepiono podobnie reklamowalem nagrywarke samsunga dano mi btc jescze uzywaną zdenerwowalem sie co niemaira gdyz kupilem samsunga to chce samsunga niedaj sie nabic w butelke i niebierz jakiegos komisu kupiles x musisz otrzymac x anie y idz zareklamowac i
powiedz ze chcesz orginalny nowy z fabryki z orginalna gwarancja firmowa o takim samych parametrach albo nowasza i lepsza jakosciowo jak spiewal karamba <nie daj sie skur...w. syna niedaj sie niewolna bac sie> apr ja zawalczylem i wywalczylem dalem samsunga 24*10*40 otrzymalem nowego z fabryki 48*24*48 ::boks: :czytaj: |
Ilość załączników: 1
uruchamiasz WDClear.exe, dajesz weryfikacje danych. jesli wyswietli bledy, to dysk NAPRAWDE jest padniety (nie dotyczy bledow tzw. logicznych, chociaz takie tez na serwisie uznaja...)
|
Cytat:
Reklamuj !!!!!!! |
uważam że powinieneś reklamować i to bez dwóch zdań, jak kolesie będą robić problemy to postrasz obrońcą praw konsumenckich. a tak na marginesie to dziwne że za dysk A dają dysk B... czegoś tu nie kumam bo trudno mi uwierzyć że akurat na sklepie nie było seagatea, zbyt popularna to firma a nawet jeśli to firma dbająca o swój wizerunek w oczach klienta powinna dać Ci jeśli nie taki sam to nowszy... jak wszystko Ci się uda po prostu nie rób tam zakupów
pozdrawiam, Marcin |
Tak też zrobię - zawiozę go w sobotę i dam znać, co z tego wyszło.
Tak na marginesie - na ten dysk czekałem 5 tygodni! Kupowałem w Inter-Komet PC w Łodzi. (( |
no i jeszcze zwróć uwagę im na te pięć tygodni... to lekka przesada i o ile pamiętam przekroczenie zasad umowy gwarancyjnej.
pozdrawiam i powodzenia życzę, Marcin |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.