Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Uszkodzona jednostka alokacji - podstawą reklamacji dysku? (https://forum.cdrinfo.pl/f5/uszkodzona-jednostka-alokacji-podstawa-reklamacji-dysku-17212/)

DreamCrusher 20.02.2003 17:26

Uszkodzona jednostka alokacji - podstawą reklamacji dysku?
 
Ilość załączników: 1
Mam taki problem.
Otóż przy włączniu PC-ta pojawiał się komunikat,
o uszkodzonych sektorach, ja nie robiłem póki
co gruntownego Scandiska, ale zrobiła
to moja siostra. Z jej opowieści
wynikało, że był uszkodzony sektor i wzięła
na "napraw" i Windows przesunął go na koniec dysku.
Kiedy ja go zrobiłem to tylko w podsumowaniu było
o uszkodzonym obszarze - dołączam zrzut ekranu moje pytanie brzmi:
czy takie uszkodzenie dysku jest podstawą
do reklamacji? Czy też może zbyt mała część dysku jest uszkodzona?
Dysk miałem wymieniony, bo mi Seagate padł i dali mi Fujitsu
(chociaż gwarancję miałem na Seagate) i podejrzewam, że
dali mi po prostu używany dysk :'(

esem 20.02.2003 17:33

Ja bym reklamował... 8)

kizio 20.02.2003 17:59

Ja też bym reklamował

Yahol 20.02.2003 18:09

Raklamacja!
Na karcie gwarancyjnej, oczywiscie jest zaznaczona wymiana na inny dysk?
Jak mi wymieniali nagrywarke, z LG32 na LG48, to na karcie mam adnotacje: Wymiana gwarancyjna, gwarancja od.....tu data wymiany!

seoman 20.02.2003 22:59

Dla pewności format c:
jeżeli wustąpi "bad sector"
to dysk do reklamacji.

Napewno wymienia takie dyski JTT Computer.

zenekabc 21.02.2003 18:32

zemna postepiono podobnie reklamowalem nagrywarke samsunga dano mi btc jescze uzywaną zdenerwowalem sie co niemaira gdyz kupilem samsunga to chce samsunga niedaj sie nabic w butelke i niebierz jakiegos komisu kupiles x musisz otrzymac x anie y idz zareklamowac i
powiedz ze chcesz orginalny nowy z fabryki z orginalna gwarancja firmowa o takim samych parametrach albo nowasza i lepsza jakosciowo
jak spiewal karamba <nie daj sie skur...w. syna niedaj sie niewolna bac sie>

apr ja zawalczylem i wywalczylem dalem samsunga 24*10*40 otrzymalem nowego z fabryki 48*24*48 ::boks: :czytaj:

woitas 21.02.2003 20:34

Ilość załączników: 1
uruchamiasz WDClear.exe, dajesz weryfikacje danych. jesli wyswietli bledy, to dysk NAPRAWDE jest padniety (nie dotyczy bledow tzw. logicznych, chociaz takie tez na serwisie uznaja...)

jasut 25.02.2003 00:07

Cytat:

esem napisa***322;(a)
Ja bym reklamował... 8)

Reklamuj !!!!!!!

Alinoe 25.02.2003 13:11

uważam że powinieneś reklamować i to bez dwóch zdań, jak kolesie będą robić problemy to postrasz obrońcą praw konsumenckich. a tak na marginesie to dziwne że za dysk A dają dysk B... czegoś tu nie kumam bo trudno mi uwierzyć że akurat na sklepie nie było seagatea, zbyt popularna to firma a nawet jeśli to firma dbająca o swój wizerunek w oczach klienta powinna dać Ci jeśli nie taki sam to nowszy... jak wszystko Ci się uda po prostu nie rób tam zakupów

pozdrawiam, Marcin

DreamCrusher 25.02.2003 14:22

Tak też zrobię - zawiozę go w sobotę i dam znać, co z tego wyszło.
Tak na marginesie - na ten dysk czekałem 5 tygodni!
Kupowałem w Inter-Komet PC w Łodzi. ((

Alinoe 25.02.2003 14:50

no i jeszcze zwróć uwagę im na te pięć tygodni... to lekka przesada i o ile pamiętam przekroczenie zasad umowy gwarancyjnej.

pozdrawiam i powodzenia życzę, Marcin


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.