Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napêdy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Czas wypalania p³ytki (https://forum.cdrinfo.pl/f2/czas-wypalania-plytki-17628/)

HaMet 27.02.2003 14:50

Czas wypalania p³ytki

Witam

Dosta³em ostatnio nagrywarke Samsung 248F czyli 48\24\48 i mam problem je¿eli chodzi o nagrywanie p³ytek CDR. Próbowa³em kilku rodzaju p³ytek które raz nero wykrywa³ jako x32, x40 max i takie¿ pedko¶ci nagrywania ustawia³em. jednak¿e czas nagrywania zawsze jest ten sam tzn ok 5.30 min. O co chodzi ?? Co zrobiæ aby zmniejszyæ ten czas ??

Dodam ¿e dane by³y pobierane zawsze z twardego, nagrywarka jest na osobnej ta¶mie jako master, nagrywam poprzez Nero.

Proszê o pomoc i z góry serdecznie dziêkujê.

para 27.02.2003 14:53

Czy masz w³±czone DMA ?

HaMet 27.02.2003 15:28

Cytat:

para napisa***322;(a)
Czy masz w³±czone DMA ?
Przyznam ¿e w tych tematach to jestem troche zielony :blee:

Do tej pory szuka³em tego DMA w panel sterowania - system - menad¿er urz±dzeñ, próbow±³em znale¼æ w cdrom i w kontrolerach dysku twardego ale nic tam nie ma o DMA.
Tak wiêc prosi³bym o jakie¶ wskazówki.

Z góry dziêkujê.

Maciej 27.02.2003 15:45

Cytat:

HaMet napisa***322;(a)
Przyznam ¿e w tych tematach to jestem troche zielony :blee:

Do tej pory szuka³em tego DMA w panel sterowania - system - menad¿er urz±dzeñ, próbow±³em znale¼æ w cdrom i w kontrolerach dysku twardego ale nic tam nie ma o DMA.
Tak wiêc prosi³bym o jakie¶ wskazówki.

Z góry dziêkujê.

Napisz jaki masz system ...:cisza:
I na jakim chip-ie pracujê p³yta...
Czy masz jakie¶ zewnêtrzne sterowniki zainstalowane do IDE ...?

HaMet 27.02.2003 15:56

Cytat:

Maciej napisa***322;(a)
Napisz jaki masz system ...:cisza:
I na jakim chip-ie pracujê p³yta...
Czy masz jakie¶ zewnêtrzne sterowniki zainstalowane do IDE ...?