![]() |
Splinter Cell - problem !!!!
Podkusiłęm się i zainstalowałem sobie ta gierke - z recenzji wyglada ze jest ok i co po odpaleniu wywala mi komunikat :
General protection fault! History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine arrgh - na necie zauwazyłem że kupa osób ma ten sam błąd - zainstalowałem patcha i to samo - ma ktos pomysł ???? mam GF2 Ti (full) athlona 1,333 512MB RAM, system 98SE acah zaciagłem stery ale na stronie nvidii zwalone sa (przy instalacji sie wywalaja a z 2 linka stwierdza ze ftp jest wyłaczony) help me - bo mnie szlag trafi chory jestem i sie nudzeeeeeeeee |
Tez mam ten sam problem co Ty (ten sam mam jescze w Unreal 2 The Aweaking) ale nie wiem jak go rozwiazac. Wiec poczekajmy moze ktos cos powie ciekawego na ten temat.
|
Włąsnie słyszałem ze z nurealem2 tez jest to samo - qwa ciekawe co jest grane
|
Mialem podobny problem mam radka i koncowy wniosek to ze musialem odinstalowac directa 9.0 !!!!!
|
No to wywaliłem DX9.0 i mam juz spowrotem 8.1 i nadal to samo ;((
|
Cytat:
|
KUr$#%#@%@#%$^@^%^ do czego to dochodzi żeby w dobie widołsó i innych plug end plajów wypuszczać gry z takim bagiem - co mnie wkuchnia to to ze producent nabrał wody w usta i odsyła do patha któy i tak g. daje - cholera - a ja tak na unreala czekałem - naprawde jestem nie pocieszony
|
Sukcessss !!!!!!!!!!!!!!!1
Zainstalowałem stery do gf o nazwie 30.82_win9x.exe i zagadała p#@$@$@c gra.
|
Mi to pomoglo !!!Sorki chlopaki a macie najnowszego patcha podajrze 1.1?
|
ten patch daje g...... zresszta pisałem ze ma wina lezeała po stronie sterów
|
I jaki z tego wniosek mam ten sam problem i w końcu nie wiem co mam zrobić !!!???!!!???
Moja karta tnt 2 sterowniki mam dość nowe??? |
Cytat:
|
rzeczywiście to nie wina patcha mojemu kumplowi bez niego chodziło a mi cały czas pojawia się komunikat
General protection fault! History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice:rimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine :'( :( (( :buu: :( :'( |
Taki sam błąd wyświetlał mi się przy próbie włączania gry Rainbow Six : Raven Shield.
W moim przypadku wystarczyło wejść do pliku RavenShield.ini (w katalogu z grą , w katalogu system ) i zmienić w sekcji [D3DDrv.D3DRenderDevice] wartość pola UseHardwareTL=False i dzięki temu gra śmiga. W sumie nie wiem co oznacza ten skrót TL ale pewnie to jakies wspomaganie sprzętowe. W każdym bądź razie gierka po tym małym zabiegu działa. W innych grach jak jest nie wiem, ale myślę , że może chodzić o coś podobnego http://forum.dobreprogramy.pl/images...icon_oczko.GIF |
łoł, archeologia na poziomie 6 lat, coraz lepiej
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.