Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Black do audio (https://forum.cdrinfo.pl/f2/black-audio-21456/)

Dariusz_db 19.05.2003 22:08

Black do audio

Wymyśliłem sobie, że kupię czarne płyty do wypalania muzyki. Czy to dobry pomysł? Lepiej wybrać Samsung Black, czy Akoss Black?? Ja się skłaniam ku Samsungowi, ale jestem początkujący i wolę się poradzić.

CIAPEK 19.05.2003 22:10

To bardzo dobry pomysł! :spoko: Czrne są niezłe do muzy. Ale polecam Esperanze Black jak już. Albo Verbatimki jakieś lub TDK.

A z tych twoich to Akoss i Samsung cześciowo równe sobie, ale jak wyglądają Black'i to nie wiem. Espere Black są na serio dobre!

pawelblu 19.05.2003 22:21

Mam nagrana plyte na esperze black: muzyka z filmu "Requiem for a dream" i jak przed snem przy zgaszonym switle przeslucham cala to mam potem dziwne sny :o - palona na esperanzie black, zapis uwazam wysokiej jakosci.

CIAPEK 19.05.2003 22:23

Cytat:

pawelblu napisa***322;(a)
Mam nagrana plyte na esperze black: muzyka z filmu "Requiem for a dream" i jak przed snem przy zgaszonym switle przeslucham cala to mam potem dziwne sny :o - palona na esperanzie black, zapis uwazam wysokiej jakosci.
:o :o :o Aż taka jaaazda? ;) Trzeba będzie coś wypalić Esperami Blackami ;) Ale na razie czekają Verbatimy Crystale :)

SEBAW 19.05.2003 22:28

Cytat:

CIAPEK napisa***322;(a)
To bardzo dobry pomysł! :spoko:
"Nie wszystko złoto co się świeci" Tak samo jest z płytami...8)

CIAPEK 19.05.2003 22:30

Cytat:

SEBAwl napisa***322;(a)
"Nie wszystko złoto co się świeci" Tak samo jest z płytami...8)
To prawda! Nie mam zamiaru polemizować więc nie polemizuje. Wiadomo-trzeba jeszcze na partie dobrą trafić. Ale wiadomo zawsze się ma jakiś faworytów.

sayan 19.05.2003 22:34

co do czarnych

to wypaliłem muze na DYSAN i całkiem przyzwoicie,