![]() |
przekroczenie terminu naprawy przez serwis?
czy jezeli serwis[wyslal chyba do serwisu producenta] przekroczy czas naprawy[21 dni roboczych] to moge domagac sie nowej nagrywarki tej samej firmy lub zwrotu pieniedzy
jezeli ktos wie gdzie moge znalesc przepisy, ustawy to bardzo chetnie bo musze sie przygotowac do batalii PS nagrywarka kuiona w 2002 |
Zobacz tutaj:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ |
www.benchmark.pl Dział: porady.8)
|
Rzecznik Konsumentów - mój post z telefonem Cytat:
|
tylko dobrze przeczytaj gwarancje, bo zazwyczaj jest napisane, że 21 dni a w uzasadnionych przypadkach termin ten może się przedłużyć do 28 dni
|
A czy po zmianie przepisow o gwarancji i rekojmii, nie ma czegos takiego jak brak terminu naprawy,jezeli nie zostalo to ustalone osobno?
Ps: da sie zrozumiec? |
Cytat:
- 14 dni roboczych od daty przyjęcia - 21 dni roboczych od daty zgłoszenia W przypadku gdy naprawa wymaga importu części z zagranicy termin naprawy może ulec wydłuzeniu o 30 dni. Zwróćcie uwage że nie DO TYLKO O . Przy takiej gwarancji nawet Federacja Konsumentów nic nie pomoże. Pozdrawiam |
u mnie podstawowy twrmin to 7 dni ktory moze zostac wydluzony do 21
|
walczmy o swoje z przemadrzalymi i cwaniackimi SERVISAMI :D
|
a co to za model wypalarki ?
|
TEAC CD-W540E
|
ktoś z tego forum oddał kiedys DVD do serwisu, po miesiącu dalej nie było ... po dwóch nie było .. dał sobie spokój ! a po pół roku ( tak to chyba było ? ) dostał .. dvd z naklejką SERVICE JAPAN, okazało sie ze DVD był wysyłany do japoni zeby naprawic usterke :) heh ciekawe komu to sie opłacało
|
sprawdz czy nie lezy w sklepie - ja mialem taki przypadek z MEDIAMARKT oddałem litka 40x cdrw do naprawy dowiadywałem sie co tydzień czy jest odpowiedż po uplywie 17 dni i jakichś 50 min straconych na telofony do ww. uzyskałem numer do serwisu AB S.A. ,zadzwoniłem i usłyszałem "gdyby w mediamarkt nie mieli takiego burd... to by wiedzieli że nowa nagrywarka 48x24x48 dotarLa do nich po 5 dniach od zgłoszenia " zadzwoniłem odrazu do media ,a oni dalej swoje -ze nie ma - sprawa oparła się po drodze o kierownika serwisu w media ,kierownika dyżurnego , drugiego takiego i dopiero on odnalazł nagrywke i laskawie stwierdzil ze bedzie przygotowana do odbioru w punkcie serwisowym ,zarzucilem lachy ,w kolejke i do sklepu ,w punkcie serwisowym pokazuje kwit zgloszenia i co ..- niezbyt mila panienka informuje mnie że nagrywki niema- nerwy mi nieco popuścily , nie zachowałem sie jak gentelman i "poprosilem" o rozmowe z kierow. dyżurnym,ten przyleciał po 40min. i wyjaśnił pani ze nagrywarka jednak jest i dojżewa w magazynie od 2 tygodni ,oddali mi wreszcie nagrywke i ani dowidzenia ani pocałuj nas w .... . cala sprawa kosztowala mnie nieco nerwów , okazanego lekceważenia za strony pracownikow mediamarkt w gdańsku,zwiekszonego rachunku z tpsa(jak ja ich kocham),ale wiem jedno MEDIAMARKT-POWINNI TEGO ZABRONIĆ (następny klijent stracony)
ps. SERDESZNE DZIĘKI i UKLONY DLA FIRMY AB S.A ZA SZYBKIE I PROFESIONALNE ZAŁATWIENIE SPRAWY !!! |
zaproponowali mi Teac CD-W552E ale wersje oem[folia] a nie box
kasy oczywiscie nie chca oddac |
raczej nie oddadza chyba ze nie maja nagrywarek, pozatym to nie sevisanci tak przetrzymuja i wciskaja kity ze jeszcze tylko te pieronskie ciu...e z hurtowni tak przeciagaja i kreca z działem sprzedazy potem taki gostek musi sie tlumaczycze hurtownia takie a takie czyli wszsytko leci na hurtownie ktore sie obijaja i w kulki leca
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.