Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray (https://forum.cdrinfo.pl/f11/)
-   -   Kopiowanie Zabezpieczonych PŁYT ..::Alcohol120%::.. (https://forum.cdrinfo.pl/f11/kopiowanie-zabezpieczonych-plyt-alcohol120-22256/)

Blade-mrn 10.03.2004 23:36

Popreram propozycje z clonem ale ja użył bym clona owersji 2.0.0.6

tonbo 07.03.2004 00:55

Nie wiem czemu w kreatorze kopiowania ( Alcohol 120%) jak ustawiam na napęd na którym mam film nie wyświetla mi się pole profil.
Przycisk dalej jest aktywny, ale wszystko potem już jest nieaktywne.
Z kolei jeśli wybiorę inny napęd (pusty) to pole profil jest aktywne, ale z kolei przycisk dalej jest nieaktywny.
Nie wiem co robię żle , jestem w tym początkujący.
Chciałem skopiować sobie film Poszukiwacze zaginionej Arki, ale niestety nieudaje mi się.

uranium 05.03.2004 09:16

clony już raczej sobie nie radzi. umknęło mu wiele nowych zabezpieczeń, które rozpoznaje jako brak/nieznane. przesiądźcie się na Protection ID lub prostrzy w użyciu DiscScanX

mirol 05.12.2003 12:30

Cytat:

Napisany przez Mantek
OK na poczatku nie doczytałem, a jeżeli CLONY nie rozpozna to co? masz pomysł? Chodzi mi o nowe zabezpieczenia

Narazie sobie radzi :spoko:

Tabaluga 18.11.2003 21:09

mallow
dziękuję za wskazówki ale mi się nie udało, chyba dlatego, że plik obrazu jest nieprawidłowy. próbowałem wg twojej wskazówki i otrzymałem komunikat: "plik obrazu nie zawiera informacji o RMPS, kopiowanie nie będzie możliwe" przynajmniej wiem dlaczego mi sie nie udało!

mallow 17.11.2003 15:55

@Tabaluga:
A moze poprostu ustaw profil CD COPS
a moze zemulujesz i skopiujejsz w locie z profilem cd-cops
mze wtedy bedzie spoko

@jacoxp
podmontuj obraz i przeskanuj clonyxxl/perfect copy

jacoxp 17.11.2003 13:09

czy jest mozliwosc bin?

Czesc,