Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Problem z dźwiękiem w Uleadzie!!! (https://forum.cdrinfo.pl/f15/problem-dzwiekiem-uleadzie-22435/)

Koper_81 15.06.2003 17:11

Problem z dźwiękiem w Uleadzie!!!
 
Witam Wszystkich!!

Zgrywam materiał z kamery i plik koncowy otzymuje bez dźwięku może ktoś może mi pomóc jak poustawiać opcje czy coś. Może ktoś miał podobny problem, proszę o pomoc.

Nagrywałem takimi programami jak: Ulead VideoStudio 6, Ulead DVD Workshop, Ulead MediaStudio Pro 7.0, Ulead DVD MovieFactory 2 i cały czas to samo bez dźwięku z filmu.

Nagrałem tez darmowym programikiem (Pixela ImageMixer), który był na plytce z kamerą i głos w filmie był. :help:

p-a-w-e-l-f 23.06.2003 16:08

Mam to samo! Obraz jest,lecz bez dźwięku. Czy w trakcie zgrywania masz dźwięk, czy też go brakuje?

CobraVerde 23.06.2003 16:17

a do jakiego formatu zgrywacie ? i jak to kamera ? połączenie do kompa przez FireWire ?

Koper_81 23.06.2003 17:17

Podczas zgrywania nie mam dźwięku. Udało mi się nagrać z dźwiękiem w Ulead DVD Workshop tym programem, ale to coś musiało się przestawić, że zadziałało no ale tam są tylko 3 formaty (DVD VCD SVCD). Myśle że kamera nie ma tu znaczenia (SONY DCR-TRV18E), połączona jest z kompem przez USB. Ale znalazłem sposób na ten dźwięk. Zrób tak jak ja mianowicie włącz mikrofon i podstaw go pod głośnik kamery i nagraj tak. Ja tak zrobiłem i poszło z dźwiękiem wiem że max kombinacja ale zawsze a jakość dźwięku jest spoko. Napisz czy tobie się udało tym sposobem!!!:idea:

Koper_81 23.06.2003 17:18

Aha zapomniałem dodać w każdym formacie nie ma dźwięku.

CobraVerde 23.06.2003 20:02

chodziło mi do jakiego formatu zgrywacie na twardy dysk. czy najpierw do AVI (domyślnie) czy odrazu do mpeg1/2 ?
a model kamery ma duże znaczenie bo wtedy można sprawdzić jakie połączenie z kompem oferuje.
i dzieki temu dowiedziałem się z jej specyfikacji, że posiada:
"iLink DV (IEEE 1394) input/output; audio input/output; stereo minijack; mic input; USB (for digital stills and MPEG video)"
wynika z tego że za pomocą USB można przesłać do kompa tylko fotki i chyba sam obraz a do przesłania kompletnego sygnału potrzebne jest połączenie przez FireWire (iLink DV). :P :P :P ja korzystam z FW i softu Uleada i nigdy nie miałem żadnych problemów...

Koper_81 23.06.2003 20:46

OK spoko thx za rade. Napisałem że obojetnie do jakiego zgrywam to nie ma dźwięku czy to avi czy mpeg. Co do FW to chyba nie jest konieczne ponieważ jak pisałem programem Ulead DVD Workshop udało mi się nagrać film z kamery z dźwiękiem. Ale tylko tym programem.

Pozdrowienia :)

CobraVerde 23.06.2003 20:52

a próbowałeś użyć wogóle FireWire ??? bo moim zdaniem powinno to rozwiązać problem. ten typ połączenia jest najlepszy i wskazany dla kamer cyfrowych...

Koper_81 23.06.2003 21:47

Nie próbowałem bo to troche kosztuje a u mnie z kasą nie najlepiej.

CobraVerde 23.06.2003 23:21

Cytat:

Koper_81 napisał(a)
Nie próbowałem bo to troche kosztuje a u mnie z kasą nie najlepiej.
hehe - kupujesz drogą kamerę i nie masz już na FW ? przecież to góra 200 zł... a bez tego szczegółu jak widzisz, nie masz zbyt dużego z niej pożytku ;)

Koper_81 24.06.2003 08:50

Hmm.... niekoniecznie ja ją musiałem kupić. A pozatym już jak nagrywam to z dźwiękiem. Robie tak jak pisałem wyżej (mikrofon).

CobraVerde 24.06.2003 08:55

oki - ale jakość takiego dźwięku bedzie żałosna, bo głośniczek jest mały a kamera i tak sama dosyć kiepsko nagrywa... ale przynajmniej mógłbyś uniknąć pogłosu i szumów...

Koper_81 24.06.2003 09:25

Co racja to racja. Ale niestety narazie nie planuje zakupu FW. ;)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 06:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.