![]() |
Problem z monitorem
witam.
Kupiłem kilka dni temu monitor IIYAMA LM704UT i mam z nim problem, a konkretnie z ustawienirm prawidłowej geometrii(lewy górny róg ucieka mi do góry i za cholerę nie mogę go wyprostować). zastanawiam się czy jest to wada monitora, czy też tak ma być. I jeszcze jedno: jeżeli po zakupie monitora stwierdze w domu jakies ukryte wady to czy moge go zwrócic do sklepu (w jakim terminie od chwili zakupu ?). Jak to wygląda w świetle przepisów? Monitor kupilem we wtorek o 18. |
I dodam jeszcze że nie otrzymałem instrukcji w języku polskim.
A link do opisu na stronie producenta nie działa.... A tyle sie naczytałem ze IIYAMA ta taka super firma...... |
a zainstalowales sterowniki do tego monitora jak tak to zobacz odswierzanie ekranu zmnniejsz, ma sie zawsze pare dni jak by sprzet nie dzialal do zwrotu idz do sklepu i przestaw problem
|
Cytat:
|
Monitor ma wadę fabryczną, nie można jej usunąć. Monitor nadaje się do wymiany. Geometrię (beczkę) można regulować w poziomie a regulacji w pionie nie ma w opcjach lecz jest zapisana w procesorze monitora. Wadę tę może usunąć tylko serwis fabryczny. Znam przypadki wymiany monitora z taką samą wadą.
|
Re: Problem z monitorem
Cytat:
Masz 7 dni, na ewentualne "rozmyslenie" sie. :glaszcze: |
Mam 7 dni, ale jak to jest liczone?
Chodzi o dni robocze czy kalendarzowe? Jak zaniose go do sklepu to czy mogę żądać zwrotu gotówki, czy też mogę liczyc tylko na wymianę monitora? Jakie przepisy to dokładnie określają? I co będzie jak się okaże że w sklepie nie mają innych egzemplarzy tego modelu? Pomóżcie bo mi czas ucieka........... |
Cytat:
|
W sklepie będą próbowli zbyć Cię byle czym, ale się nie daj. Mój kolega miał też wadę która objawiała się złą ostrością, toznaczy że kursor myszy w polu centralnym monitora był ostry, a po rogach nieostry. Wada ta jest zapisana w procesorze i tylko tam można ją usunąć. Podczas reklamowania w hurtowni okazało się że wszystkie monitory na magazynie mają tą samą wadę (Philips)i to było podstawą do ogromnych oporów w uznaniu rekłamacji. Dopiero po nachalnej interwencji w dyrekcji hurtowni zwrócono pieniądze. Tak że nie daj się.
|
Spróbuj wejść do menu serwisowego monitora zmieniając w menu języki w takiej kolejności :
(chyba to szło tak) : ENGLISH-->SVENSKA-->ENGLISH-->NETHERLANDS-->SVENSKA-->ENGLISH i spróbuj tam wyregulować. Pozdro |
Cytat:
Problem w tym że u mnie dostępne są inne języki:Eng, Deu, Fra, Esp, Ita, Por. Pierwsze trzy na górze , reszta po spodem. Masz taki sam monitor, czy może gdzieś słyszałes o takiej kombinacji. A może gdzieś w necie znajdę coś na ten temat? |
Cytat:
Jezeli w sklepie nie zaznaczyli wyraznie, ze monitor takiej nie posiada, mozesz uznac towar, ktory otrzymales, za niezgodny z tym, co powinno byc (sie to jakos konkretnie nazywa) i w zwiazku z tym zazadac dostarczenia brakujacych rzeczy. A kiedy sklep juz tego nie zrobi, a raczej nie zrobi, bo gdyby instrukcje mial, to by dal od razu, a jak nie ma, to sam raczej nie bedzie tlumaczyl (zwlaszcza, ze nie ma do tego prawa), to mozesz monitor oddac i zazadac zwrotu pieniedzy. Pamietaj jeszcze o tym (jesli chcialbys monitor reklamowac), ze mozesz skorzystac albo z gwarancji albo z rekojmi. Nie mozna powiedziec jednoznacznie, ze jedno albo drugie bardziej sie oplaca, jednak czasami warto jest wiedziec o rekojmi. Oddajesz wtedy wadliwy sprzet do sklepu i mozesz od razu zazadac zwrotu pieniedzy. Oni maja prawo Ci odmowic i niezwlocznie usunac wade. Niezwlocznie oznacza 14 dni (zwyklych, nie roboczych). Jesli w tym czasie tego nie zrobia, musza Ci zwrocic pieniadze. Jesli im sie uda, ale wada pojawi sie ponownie, tym razem juz na twoje zyczenie musza zwrocic ci pieniadze. Z gwarancja sprawa moze byc bardziej skomplikowana, bo moze tam byc zastrzezenie, ze dopiero po trzech naprawach gwarancyjnych bedziesz mogl zazadac zwrotu pieniedzy, a moga tez byc inne ciekawe kruczki (niekoniecznie zgodne z oficjalnym prawem dotyczacym zasad napraw gwarancyjnych, dlatego uwazaj, co podpisujesz), ktore potem utrudnia ci zycie... |
Ten monitor coraz bardziej mnie denerwuje. Po ustawieniu wszystkiego (oprócz tego skrzywionego rogu)i restarcie kompa obraz mi sie przesuwa w lewo o 2-3mm. Tak jakby nie zapamiętywał ustawień.
Wejść do menu serwisowego mi się nie udało. Jutro walę z nim do sklepu i zażadam zwrotu gotówki lub wymianę monitora. Jestem zły na siebie bo mogłem wziąść Neca FE771 SB. (nie mogłem się zdecydowac i rzucałem w sklepie monetą)(( |
Ja bym wzial Nec-a ;)
|
Ja bym sie nie poddawal. Nie ma co zalowac kupionego monitora, czasem trafi sie sztuka wadliwa. Ja bym go zaraz wiozl do serwisu i pokazal w czym problem. Od tego oni tam sa.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.