Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Moje boje z neostrada :) (https://forum.cdrinfo.pl/f5/moje-boje-neostrada-25784/)

Smartek 20.09.2003 09:45

Moje boje z neostrada :)
 
W koncu opisalem cale "sprawozdanie :D"... oczywiscie na pewno brakuje pare szczegolow i czynnosci, ale mniej wiecej jest dobrze... Milej lekturki:

29 sierpnia
Zamawiam neo w telepunkcie..., Powiedzieli, ze zadzwonią za ok. 5 dni...

30 sierpnia
Siedzę w necie (SDI), wchodzę na tlena, patrzę net nie chodzi, a lampka na SDI się odsynchronizowala (po raz setny przez ten rok;/), tak wiec dzwonie standardowo na 9696 i zgłaszam awarię, po jakiś 3 godzinkach przychodzą do mnie "specjaliści ", jeden z nich patrzy na terminal HIS'a i pyta się czy długo mamy neostradę (BIG LOL ), no więc ja mu na to, że jeszcze mam SDI i ze neo zamówiłem wczoraj..., A oni na to, ze maja przełączone wszystko na centrali na neo..., to była Sobota, pytam się czy można podjechać do telepunktu, tak wiec później się stało i do domu przyjechałem z modemem Sagema . Podłączam, konfiguruje odpowiednio i ku zdziwieniu lampeczka ADSL się nie pali , postanowiłem poczekać ok. 3 dni...

2 września
Dzwonie na 0-800-102-102 (tzn. próbuje się dodzwonić ;p) po ok. 2 godzinnej próbie, udaje mi się... miły pan odpowiedział na mój problem coś mniej więcej w ten sposób: "To, że w umowie jest napisane do 5 dni roboczych, nie znaczy, ze tak jest, na uruchomienie usługi maja 2 tygodnie"..., Wkurzyłem się niesamowicie, koleś dodał, że jak nie zadziała do piątku (do 5 września)..., zadzwoniłem w czwartek, bo pomyślałem, ze jak sie dowiedzą w piątek, to w sobotę mi nie zrobiona (weekend), wiec dopiero zaczęliby kombinować w poniedziałek..., Wreszcie trafiłem na kolesia, który sie mną zainteresował..., pogadał dłużej, posprawdzał cos w kompie i powiedział, ze wszystko powinno chodzić już od piątku (w dzień kiedy przestało mi działać SDI)..., ja mu na to, ze może modem jest zepsuty, albo cos w podobie..., Wtedy umówił mnie z monterem, który miał przyjść we Wtorek (9 września) o 17:00... no wiec znowu czekanie..., Teraz byłem zmuszony czekać, niestety

9 września
Dzień jak co dzień, szkoła itd., wracam o 15:00, dowiedziałem sie od taty, ze byli dwaj monterzy..., Teraz będę cytował słowa taty: "Wstawiłem obiad, dzwoni domofon, odbieram a tam TPSA [], ide z nimi do pokoju, patrzę na Sagem'a a tam sie pali lampeczka ADSL..., Powiedziałem im, ze przed chwila sie nie paliła..." Oni na to, ze zmienili cos w centrali i już powinno działać, jest tylko taka sprawa, ze, z naszym modemem łączył sie monter przez swojego kompa... i gdybym teraz wszedł do neta ze swojego, system uznałby, ze net nie działał z mojej winy [np. zły konfig] i ze oni mi niby naprawili, musiałbym bulić 400zl bo tyle kosztuje "asystent"..., To i tak panowie SA dobrzy, ze mi o tym powiedzieli..., mieli gdzieś napisać "podanie ?" do Lodzi, ze to z ich winy, później oddzwonić mieli kiedy mogę sie rejestrować... czekałem do 18:00, telefon dzwoni "Dzień dobry, już można sie rejestrować, dziękujemy, do widzenia", pobiegłem, rejestracja bezproblemowa, już wszystko OK działa... tylko ten transfer - 655,2 kbit/s mnie zszokował, ale lepiej dla mnie, maks. transfer 73 kb/s

pozdro ;)

CIAPEK 20.09.2003 09:56

heh, troche użerania było, ale ważne, że masz :spoko:
najlepsze było to :D :
Cytat:

(...)po jakiś 3 godzinkach przychodzą do mnie "specjaliści ", jeden z nich patrzy na terminal HIS'a i pyta się czy długo mamy neostradę (BIG LOL ), no więc ja mu na to, że jeszcze mam SDI i ze neo zamówiłem wczoraj(...)
heh big lol.

Ja zamawiając usługe internetową (stałka przez modem zewnętrzny stojący ;)-LAN) w kablówce nie czekałem długo. Firma miała dwa tygodnie od zgłoszenia, a przyszli już po tygodni.
Zrobili troche burde w domu związaną z przeprowadzaniem kabli, nawet szafy potem nie zasuneli ;) a internecik był już po godzinie od instalacji wszystkiego.
pozdro for you Smarti:3msie:

-Sid-The-Rat=> 20.09.2003 10:43

ja mialem podobne boje jak mi neo padla :)
z tym ze caly burdelik (bo tego nie mozna nazwac inaczej) trwal dwa tygodnie - i to wszystko przez panow monterow, ktorzy sa osobna instytucja- tzw. pionem sieci - ktora moze, ale nie musi przyjsc i naprawic - a czesto jak przychodzi to nic tylko dzwonic raz jeszcze po tym razem 'kompetentnego montera' (czasem wcale a wcale nie zaluje ze tepsa zwalnia personel techniczny - ten pan ktory zakladal mi telefon byl naje.. w prawie-trupa i jakos nie zrobil na mnie dobrego wrazenia a to co wtedy spie... sypie mi sie do dzis...

wreszcie przyszedl po tych dwoch tygodniach normalny, zadzwonil do rownie normalnego pana na centralce, pogadali sobie costam zmienili i znowu zaczelo dzialac

ale uraz do kontaktow telefonicznych z tepsa pozostal

sayan 20.09.2003 14:48

to nie tylko TEPSA :) ...Dialog też ma fajnych monterów :)

cana 20.09.2003 22:01

to co ja mam powiedzieć ;) wczoraj mi skrosowali łacze w godzinach porannych ale nikt nie dał info że już moge się pojawić z old HISem i podpisac papiery, jak zadzwoniłem do serwisu że mi sdi nie działa to zero info że mnie przepieli i / godz 16:45 w BOK już nikogo nie ma albo raczej nikt nie odbiera telefonów / dziś jak zadzwoniłem jeszcze raz na awaryjny tel to dopiero mi powiedzieli że his jest martwy dlatego że już mam gotowe łacze pod neo i oczywiście BOK dziś nie pracuje a zresztą i tak go likwidują /ciekawe że ledwie pare miesięcy temu przenieśli się do wyremontowanego za ciężką kase zabytkowego budynku, tepsy mają jakieś planowanie średnioterminowe? jak francuziki tak samo zarządzają france telekom to wcale się nie dziwie że on pada na pysk :)/ i zostałem odcięty od netu do poniedziałku przynajmniej :(

BTW neo to mi od kwietnia zakładają :) i co tydzień słyszałem że w nastepnym :) zresztą z hisem było tak samo że nie wspomnę o ciezkiej przeprawie z pakietami internetowymi / ciezko się było z tego wycofać i 3 miechy po zerwaniu umowy jeszcze mi rachunki za coś czego nie zamawiałem przychodziły :)/


pozdro

Pingwin60 21.09.2003 08:50

Z panami z TPSA nie miałem kontaktu od kilku lat... Poprostu osiedle wojskowe, swoje centrale telefoniczne(ale pdołączone do Netii[wcześniej do TPSA i mamy teraz 2 numery, bo wykupili je od TPSA])... A co do NETu to trochę kipsko... Wcześniej miałem "stałe łącze przez modem". Płaciłem 65zł+ 22%VAT za miech i miałem bez limitu, ale przez normalny modem:(... Potem wprowadzili przez kablówkę, aż do teraz. Na panów monterów po zgłoszeniu czekałem może 2-3 dni... Coprawda nienamęczyli się zbytnio;), ale kabel zostawili, bo powiedzieli, że samemu trzeba wszystko ustawić;). A NET mi działał odrazu po podłączeniu:). Panowie monterzy nawet spoko... Gorzej z adminem(( ... On nie umie przekierować portów na Cisco... :(... No i jeszcze prędkość na kablówce: CIR 128/128 czyli MAX 16kb/s średnio 15kb/s. Nigdy nie wyżej. Cena: 85zł+22% VAT za miech:/. No, ale nie mam innego wyboru.

Pozdrawiam
Pingwin

Smartek 21.09.2003 09:11

Heh, :D :D :D ... wczoraj przyszedl do mnie rachunek za SDI za wrzesień :)
pozdro ;)

woitas 21.09.2003 09:33

Cytat:

Smartek napisa***322;(a)
Heh, :D :D :D ... wczoraj przyszedl do mnie rachunek za SDI za wrzesień :)
pozdro ;)

:spoko:

-Sid-The-Rat=> 21.09.2003 10:27

Cytat:

Pingwin60 napisa***322;(a)
Gorzej z adminem(( ... On nie umie przekierować portów na Cisco... :(

Pozdrawiam
Pingwin

a powiesz ty mi co rozumiesz przez przekierowanie 'portow na cisco'? bo piszesz to juz 10 raz na tym forum - a dla mnie to jakies maslo maslane...

cisco to firma - wiec chcialbym wiedziec co przez to zaklecie rozumiesz...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:37.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.