Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Pekniecie plyty w Lt 52246 (https://forum.cdrinfo.pl/f2/pekniecie-plyty-lt-52246-a-27555/)

warsov 13.11.2003 13:07

Pekniecie plyty w Lt 52246
 
Przepraszam ze jeszcze raz poruszam ten temat /czytalem ten nieco nizej, ale nic nie znalazlem/
ale zalezy mi na szybkiej odpowiedzi.

Pekla mi plytka w Lt 52246 i mam problem ? Niewiem co robic?
Otoz plytka rozleciala sie w napedzie /nie wyskoczyla z niego/
podczas odtwarzania jej.
Niewiem czy to wina plytki czy napedu. Z plytka wczesniej nie bylo problemow, chodzila normalnie, pekniec nie zuwazylem, az do czasu gdy pekla.
Byc moze byla zle wywazona.
Ale pojawil sie jeszcze jeden problem . Otoz od jakiegos czasu Litek dziwnie sie zachowywal , ma dopiero 4 miesiace . Tzn. przy wlozeniu wiekszosci plyt
no byly plyty przy ktorych to sie nie pojawialo , wiec watpie aby 10 czy 15
nosnikow roznych firm byly uszkodzone - byly dziwnie odtwarzane, nagrywane
Otoz po wlozeniu nosnika, bylo uruchomienie napedu chwilowe, wiec nawet sie nie rozpedzil i i male stukniecie, tak jakby sie dostosowywal i potem jeszcze raz i potem juz wszystko ok. Nie bylo zadnych problemow
Najciekawsze bylo to ze na poczatku jak ja kupilem tego nie zauwazylem.
Mialem ja ostatnio odniesc ale poniewaz opeocz tego problemu nic sie nie dzialo
wiec zwlekalem. No i teraz mam
Niewiem czy to wina plyty czy faktycznie Litek nawalil. Zastanawiam sie czy dawac go do serwisu czy nie ? Z jednej strony jak go rozkreca i zobacza polamana plytke albo uznaja gwarancje albo nie, nawet jesli nie byla to wina plytki tylko napedu, ale beda mieli pretekst. Pomyslalem sobie czy nie warto by go wyczyscic i ew. wtedy jak nie bedzie dzialal zaniesc go do serwisu ?
Co o tym myslicie

Prosze napiszcie . Dzieki za przeczytanie takiej dlugiej tresci ale potrzebuje pilnie porady ?
Jaeli macie do mnie jakies pytania napiszcie a ja odpowiem .

Ziele 13.11.2003 13:57

Jak ją otworzysz to masz po gwarancji...

warsov 13.11.2003 14:10

sluchajcie u mnie gwarancja dos dziwnie wyglada ?
Plamba wyglada w nastepujacy sposob ?
Z jednej strony napedu jest nalepka na zlaczu obudowy,
ale napisy sa na niej po angielsku.
Nie jest to typowa nalepka z data rok i miesiacem ale z jakims napisem po angielsku, a przeciez nie musze znac tego jezyka.Jestesmy w Polsce i produkt powinien byc w tym jezyku opisany ?
Poza tym mam tylko paragon i brak zapisow gwarancyjnych.
A przeciez co nie jest zabronione jest dozwolone ?

Ustosunkujcie sie do tego ? Dzieki.

nimal 13.11.2003 14:27

jak nie masz kumpla w serwisie (a pewnie nie masz bo bys sie na forum nie pytal majac) to kazdy powod moze byc dobry zeby uniewaznic gwarancje - otwarcie obudowy napedu napewno wystarczy, zeby z Toba nie rozmawiali :(

Val 13.11.2003 14:31

Na częściach komputerowych nie musi być napisu w języku polskim gdyż są to części do składania przez wyspecjalizowane serwisy - albo tak przynajmniej twierdzi większość serwisów. Jeśli zerwiesz plombę to napewno masz po gwarancji i żadne tłumaczenia, że Ty nie wiedziałeś, albo że było po angielsku na pewno Ci nie pomogą.

warsov 13.11.2003 14:53

No dobrze a co jesli plomba jest na tyle nie trwala ze ulegla przedarciu?
Boki napedu obkleilem tasma czarna aby nie bylo luzow po wsadzeniu do komputera ?
I jak zdejmowalem to moglo sie cos przytrafic ?
Fakt jest faktem ze nie dlatego naklejka ulegla przerwaniu ze chcialem cos zmienic sobie w srodku, ale przypadek sprawil ze pekla plytai musialem naped obejrzec , wyrzucic z niego odlamki ?

nimal 13.11.2003 14:55

jesli juz otworzyles to idz do serwisu i graj glupa, jesli jeszcze nie to lepiej nie otwieraj...

tadziu 13.11.2003 15:09

Radze ci iść do jakiegoś innego większego ,dobrego sklepu komputerowego z dobrym serwisem i tam sie zapytaj co masz zrobić bo raczej na forum każdy mówi co innego .
Radze ci sieć sklepów PTR ,jak u mnie w Bydgoszczy jest to i w Poznaniu będzie.

warsov 13.11.2003 15:36

Ok dzieki narazie na posty
Ale mam jeszcze jedno pytanie
skoro sie plytka rozwalila a napisalem wczesniej o dzinwych zachowaniach sie Litka tzn. 2 stukniecia male nieglosne i dopiero odczyt plyty , czy mogl naped tez spowodowac rozwalenie plyty ? Czy raczej to niemozliwe ?

Sebastian997 14.11.2003 00:41

Cytat:

Napisany przez Val
Na częściach komputerowych nie musi być napisu w języku polskim gdyż są to części do składania przez wyspecjalizowane serwisy - albo tak przynajmniej twierdzi większość serwisów. Jeśli zerwiesz plombę to napewno masz po gwarancji i żadne tłumaczenia, że Ty nie wiedziałeś, albo że było po angielsku na pewno Ci nie pomogą.

No nie calkiem. Kazdy towar sprzedawany w Polsce musi miec opis w jezyku polskim. Jesli cos jest napisane po angielsku a nie ma tlumaczenia to taki napis jest niewazny z punktu widzenia prawa do gwarancji. A jesli jakis serwis tlumaczy sie tym ze produkt jest przeznaczony "do składania przez wyspecjalizowane serwisy" to juz bzdura kompletna. Zadna firma nie moze dokonywac zakupu na paragon w celu dalszej odsprzedazy ! To wbrew prawu ! Na paragon wolno sprzedawac tylko indywidualnemu klientowi, bez prawa do handlowania takim towarem, czy to samym czy w jakimkolwiek zestawie. Jesli jakas firma tak robi to oficjalnie lamie prawo. A przeciez kolega wyraznie napisal ze kupil na paragon.

cybermat16 14.11.2003 23:00

Powinieneś się cieszyć że nagrywarka chodziła kilka miesięcy. Mój LiteOnek 52327S chodził dwa dni, nawet jednej płyty na niej nie nagrałem, pierwszą płytę włożyłem i ją rozwaliło, nawet tacka się nie zasuwa :-(
Jak zerwiesz plombe to na 1000% nie uznają gwarancji. Zresztą ja plomby nie zerwałem i nie zabardzo chcieli ją przyjąć do serwisu. I do tego chamy z TPC każą do siebie dzwonić i się dowiadywać czy uznali reklamację czy też nie.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.