Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Jaka nagrywarka (https://forum.cdrinfo.pl/f5/jaka-nagrywarka-27840/)

lukiluki 20.11.2003 10:46

Jaka nagrywarka
 
Witam i pytam
Jestem laikiem i nie wiej jaki i dlaczego. Pytanie dość banalne. Chciałbym kupić nagrywarkę i chciałbym sie poradzić co kupić jaki model - czy to ważne że kompatybilny z safe diskiem czy nie.
Widze że koledzy na forum są bardziej wtajemniczeni i mogą pomóc. Nie wiem czy te nagrywarki mogą przegrywać zabezpieczone płyty czy nie. Pomóżcie i doradźcie.
Z góry dzięki

Łukasz

kizio 20.11.2003 10:52

Powiem stanowczo to co zawsze: Bierz LiteOn'a 52246S albo 52327S albo jakiegokolwiek innego LiteOn'a. A dlaczego polecam Ci LiteOn'a???

Bo:
1. Jest tani
2. Jest bardzo dobry
3. Skopiuje ci prawie każde zabezpieczenie
4. Ma dobrą korekcje błędów


Bierz LiteOn'a tylko z końcową literką "S" lub w ostateczności "K"

Jak masz jakieś pytanie to wal na maila (patryk@rybnet.pl)
lub na gg: 1069054

CIAPEK 20.11.2003 10:53

Witam!
Na forum są i koledzy, jest też wyszukiwareczka...polecam...dużo było o wyborach, ale sam coś dopowiem...

Czy to ważne czy kompatybilna z SafeDiskiem? :blee: Chodzi o to chyba czy przegra zabezpieczoną nim płyte? Zależy jak dla kogo, ale ja przy wyborze nagrywarki nie kierowałem się tym wogóle..obecne nagrywarki chyba wszystko skopiują, nawet rysy jak to się mówi :D.
Polecam LG może być ta najnowsza 52/32/52 8-) , LiteOn'y są też dobre, ale z tym nowym jest wiele problemów nie ryzykowałbym, a pozatym LG to równorzędna firma, sam jestem zadowolony tak jak wielu moich znajomych i na forum też znajdą się takie osobniki ;)
Pozdro

nimal 20.11.2003 11:03

liste kompatybilnosci nagrywarek z zabezpieczeniami znajdzies na stronach producentow softu do kopionia - alkohola i clone (oraz w helpach tych programow)
teraz kazda praktycznie nagrywarka kopiuje prawie wszystko...