Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Jakie CDR do audio (liteon 52327s) (https://forum.cdrinfo.pl/f2/jakie-cdr-audio-liteon-52327s-28101/)

frantyk 26.11.2003 19:18

Jakie CDR do audio (liteon 52327s)

Jakie płytki CDR polecacie do Liteona 52327s do nagrywania audio (głównie z wysokobitratowych empetrójek) ?

Najważniejszy jest dla mnie współczynnik cena /jakość, bo trochę mi ich potrzeba.
Chodzi o zwykłe tanie CDR (nie jakieś "specjalne" do audio).

I chyba najlepiej gdyby ich indeks zaczynał się od 4. Nie muszą byc szybsze.

Ps. O co chodzi z tymi CDR metal azo? Ponoć są dobre. Jestem początkującym wypalaczem.

Z góry dzięki za poważne odpowiedzi i rady !

paput2000 26.11.2003 20:08

Cytat:

Napisany przez frantyk
Jakie płytki CDR polecacie do Liteona 52327s do nagrywania audio (głównie z wysokobitratowych empetrójek) ?

Najważniejszy jest dla mnie współczynnik cena /jakość, bo trochę mi ich potrzeba.
Chodzi o zwykłe tanie CDR (nie jakieś "specjalne" do audio).

I chyba najlepiej gdyby ich indeks zaczynał się od 4. Nie muszą byc szybsze.

Ps. O co chodzi z tymi CDR metal azo? Ponoć są dobre. Jestem początkującym wypalaczem.

Z góry dzięki za poważne odpowiedzi i rady !

Do audio? - dobre i nie koniecznie drogie i całkiem zwykłe płyty CDR, np. Verbatim Pastel, TDK Metalic itd. Możesz sobie poczytać testy w przypietym topicu w tym dziale, na samej górze.
Co do indeksu 4 to raczej trudno o nie w czasach kiedy nagrywarki palą x52.
Niekiedy producenci podają tylko górny indeks i w dzisiejszych czasach, a szczególnie gdy jest się posiadaczem palinika x52 należy unikać zbyt małych predkości (do audio x12, x16) tak samo jak tych dużych.

Cod do PS. Metal Azo to rodzaj nośnika firmowanego przez Verbatim, na dzień dzisiejszy płytki raczej średnie.

pawelblu 26.11.2003 20:43