Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   sadowe rozstrzygniecie reklamacji w firmie Format (https://forum.cdrinfo.pl/f5/sadowe-rozstrzygniecie-reklamacji-firmie-format-28339/)

cubic 02.12.2003 17:33

sadowe rozstrzygniecie reklamacji w firmie Format
 
reklamowalem teac cd-w540e w wersji box
Wzialem ze soba do serwisu pudelko z calym wyposazeniem. Pytam sie czy zostawic sama nagrywarke?
#Nie niech pan zostawi wszystko
Oczywiscie przekroczyli termin. Chcieli mi wcisnac teac cd-w552e oczywiscie oem. Mowie ze jak dalem box to chce box
#Nie produkuja takich
Wtakim razie chce kase
#Nie
Rozmawialem z nimi jeszcze ze 2 razy ale bez rezultatu

Napisalem do nich pismo
Nie odpisali
Napisalem drugie
Cos przysali
Wkurzylem sie i dalem ich do sadu
Mam wyrok I instancji
http://p_w_anna.szm.sk/format.gif

brzuszki 02.12.2003 18:52

Brawo Cubic! Brawo,brawo!
większość firm leci na tym,że nam się nie chce.
Momo oczywistych racji machamy ręką i odpuszczamy,bo ... sądy.. - błąd,co udowodniłeś -jeszcze raz brawo!
Organizacje konsumenckie są u nas słabiutkie na razie.
I otywyte trzeba takie fakty ogłaszać wszem i wobec,.ku pocieszeniu sfrustrowanych konsumentów i ku przestrodze cwaniaków.
ps
ostatnio plewi się zwyczaj wymagania oryginalnego opakowania sprzętu przy reklamacji.Itrzymaj tu Pan pudło po kompie,po monitorze,itp - tragia.
Wydaje mi się,że gwarancja jest obięty sprzęt, a nie opakowanie i odmowa przyjęcia sprzętu do naprawy,bo nie mamy już oryginalnego opakowania-to skandal - a spotkałem sie z taką sytuacją

Kasprzak 02.12.2003 23:25

Tak jest!
Tak sie powinno robic!
Brawo!

Gwarancja na karton :D - uszkodzisz to zonk. Juz sprzet nie bedzie moglbyc oddany - tak jakbys podarl gwarancje :D:D:D:D hahahahaha!
Takich trzeba tepic.
Bardzo dobrze zrobiles.
I na dodatek to ignorowanie twoich kontaktow

Y@nkee_PL 03.12.2003 00:47

do odwaznych swiat nalezy :zeby:
gratulacje :spoko:
czas pokazac kto tu tak naprawde rzadzi :chytry:
walczmy z nieuczciwymi sprzedawcami :boks:

frog 03.12.2003 00:57

GRATULACJE i jeszcze raz GRATULACJE !!! Krótk otrza jechaćz nieuczciwymi sprzedawcami !!!

nimal 03.12.2003 07:32

tak trzymac cubic
co krok nas oszukuja - pokazales ze trzeba walczyc o swoje :)

jasut 03.12.2003 09:40

Dochodzenie swoich praw w sposób bezwzględny to jedyna droga do spowodowania, aby nasze państwo w końcu stało się normalne. Gratuluję.

andrzejj9 03.12.2003 15:56

Ja rowniez gratuluje, az sie milo cos takiego czyta :) Sam mialem do czynienia z nieuczciwymi sprzedawcami i udalo mi sie sprawe zalatwic tak, jak chcialem, ale nie bylo to takie latwe. Czasami wystarczy postraszyc dobra znajomoscia przepisow (warto je znac naprawde), czasami widac to nie wystarcza. Wtedy zostaje sad i az przyjemnie zobaczyc, ze komus chcialo sie (i nie bal sie) z niego skorzystac :)

Zastanawia mnie tylko, ile trwalo rozstrzyganie. Ja nie podalem jeszcze nikogo do sadu (fajnie to brzmi ;), ale raz juz mialem dosyc lekcewazenia mnie przez sklep) glownie dlatego, ze procesy w Polsce kojaza mi sie automatycznie z 3 - 4 letnim oczekiwaniem. Moze w tej kwestii rowniez cos sie na lepsze zmienilo?

elephant 03.12.2003 16:24

cubic >>> Niech Ci ziemia lekka bedzie :) Gratulacje :)

Ziele 03.12.2003 17:31

No no gratuluje ;). Coś mi się ten obrazek nie ładuje. Moze mi go ktoś podesłać?

ziele6@go2.pl

cubic 03.12.2003 18:03

w moim przypadku trwalo to dlugo poniewaz musialem ze 2 razy uzupelniac pozew
normalnie od zlozenia pozwu do rozprawy okolo miesiaca
dotyczy to spraw o wartosci do 5000 zl - obowiazuje wtedy tryb uproszczony

Pawel_k 03.12.2003 19:26

i dobrze dales im w dupe beda wiedzieli ze klijentow sie nieolewa... :blee:

kraluk 03.12.2003 19:31

BRAWO!!! Do odwarznych świat należy!
Muszą być takie sprawy, bo polskie firmy nigdy nie zaprzestaną się bawić z klientami w kotka i myszkę.
Pozdro;)

Igloo 17.12.2003 10:26

wyrok wyrokiem, a masz już kaske lub nagrywarke??

woitas 17.12.2003 10:55

Cytat:

Napisany przez Kasprzak
Tak jest!
Tak sie powinno robic!
Brawo!

Gwarancja na karton :D - uszkodzisz to zonk. Juz sprzet nie bedzie moglbyc oddany - tak jakbys podarl gwarancje :D:D:D:D hahahahaha!
Takich trzeba tepic.
Bardzo dobrze zrobiles.
I na dodatek to ignorowanie twoich kontaktow

nigdzie nie jest napisane, ze sprzet trzeba oddawac w opakowaniu. jest to tylko wymysl sprzedawcow i hurtowni.
w ich obowiazku jest zapewnienie odpowiednich warunkow transportu.
ostatnio klocilem sie z jednym panem ze sklepu komputerowego.
rozmowa przypominala walenie grochem o sciane.
w koncu powiedzialem, ze jesli od niego wymagaja dostarczania sprzetu w opakowaniu, a on nie umie wyegzekwowac swoich racji, to niech trzyma te kartony u siebie na sklepie, bo u mnie miejsca na nie nie ma.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.