Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Linux Lycoris (https://forum.cdrinfo.pl/f5/linux-lycoris-29782/)

brzuszki 08.01.2004 21:50

Linux Lycoris

czy jest spolszczenie?
Miał być niby PL, a przy instalacji nie było wyboru języka , potem w Control Panelu też nie ma na liście Polskiego :nie:
System mieści się na 4 CD-ekach, może trzeba jakoś doinstalować język, jestem kompletnie zielona w temacie Linuxa (udało mi się go zainstalować- pewnie to nie jest wielki wyczyn :) )
Poradzcie.
Justyna

kraluk 08.01.2004 21:53

Ajajaj... Trzeba było zainstalować Mandrake'a 9.2 Five Star. Z tym nie było by problemu... Ja jeszcze się nie spotkałem ze spolszczeniami do Linucha.

--UPDATE--
Co do spolszczenia mogę się mylić. Zobacz na stronie producenta.

brzuszki 08.01.2004 22:01

Cytat:

Napisany przez kraluk
Ajajaj... Trzeba było zainstalować Mandrake'a 9.2 Five Star. Z tym nie było by problemu... Ja jeszcze się nie spotkałem ze spolszczeniami do Linucha.

--UPDATE--
Co do spolszczenia mogę się mylić. Zobacz na stronie producenta.

Trochę za późno- już mam kupionego Lycorisa (za namową Pedrosa), nie za bardzo mam możliwość ściągania innych dystrybucji (modem), na stronie producenta nie znalazłam nic o językach- na stronie dystrybutora - firmy asseq (www.cd.asseq.com) jest napisane LycorisPL ???
Czy ten Mandrake jest w miarę prosty- tzn. na moje możliwości :))

Pozdrawiam

brzuszki 08.01.2004 22:07

Ilość załączników: 1
strona dystrybutora - scrren...

kraluk 08.01.2004 22:17

Cytat:

Napisany przez brzuszki
Trochę za późno- już mam kupionego Lycorisa (za namową Pedrosa), nie za bardzo mam możliwość ściągania innych dystrybucji (modem), na stronie producenta nie znalazłam nic o językach- na stronie dystrybutora - firmy asseq (www.cd.asseq.com) jest napisane LycorisPL ???
Czy ten Mandrake jest w miarę prosty- tzn. na moje możliwości :))

Pozdrawiam