Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Dysk Seagate i gwarancja (https://forum.cdrinfo.pl/f5/dysk-seagate-gwarancja-29924/)

Blaze 12.01.2004 18:55

Dysk Seagate i gwarancja
 
Mam dysk Barracuda 4 i kilka dni temu zaczęły pojawiać się na nim bad sectory. Ponieważ dysk ma około 2 lat nie mam juz na niego gwarancji od sprzedawcy, ale testując go SeaTools Online dowiedziałem się, że na dysk jest nadal ważna gwarancja RMA. Czy ktoś z forumowiczów korzystał już z tej opcji i może mi wytłumaczyć jak to działa?

A może ma ktoś namiary na polskojęzyczny support seagate? Tu http://www.seagate.com/support/service/ niestety nie ma.

sobi1 12.01.2004 19:55

Ja kiedys to robilem. Ze stronki w necie dostajesz kod. Wysylasz dysk z tym kodem(chyba do Holandii albo Danii-nie pamietam). Potem czekasz ;). Odsylaja Ci dysk po naprawie. CZeka sobie on w Cargo w Warszawie az zaplacisz Vat od Cla. Proponuje jakis numer telefonu kontaktowy, bo wlasnie do mnie dzwonili z Warszawy. To chyba wszystko.
Acha. Koszty jakie ponioslem to: ok 26 zl za przesylke i 120 zl za ten Vat :(. O ile sie nie myle bylo to na poczatku 2001 roku, a dysk mial zawrotne 1,2 GB pojemnosci.
Pozdrawiam

olo4you 12.01.2004 21:17

vatu na cło mozna mozna go pominąć zgłaszajac przed wysłaniem przesyłke na urzedzie celnym ze jest to reklamacja no 100 piechotąnie chodzi (18-stki to chodzą i czekaja na podwiezienie:))

Blaze 13.01.2004 21:48

Cytat:

Napisany przez sobi1
Potem czekasz ;)

Dzięki za info. Można wiedzieć ile czekałeś?

Trzeba się będzie wybrać na cło przed wysyłką bo dopłacanie do interesu mi się nie uśmiecha.

surff 13.01.2004 22:08

Cytat:

Napisany przez Blaze
Mam dysk Barracuda 4 i kilka dni temu zaczęły pojawiać się na nim bad sectory. Ponieważ dysk ma około 2 lat nie mam juz na niego gwarancji od sprzedawcy, ale testując go SeaTools Online dowiedziałem się, że na dysk jest nadal ważna gwarancja RMA. Czy ktoś z forumowiczów korzystał już z tej opcji i może mi wytłumaczyć jak to działa?

A może ma ktoś namiary na polskojęzyczny support seagate? Tu http://www.seagate.com/support/service/ niestety nie ma.


A nie da rady dogadać się w sklepie w którym kupiłeś ten dysk?? Barracudy IV miały 3 letnią gwarę i ktoś kto ci sprzedał ten dysk też taką gwarancję otrzymał od hurtownika.

olo4you 14.01.2004 22:16

zawsze trzeba pogadać ze sklepikarzem bywaja łasi na brzęczącą monete co trzeba wydac na przesyłke mozna jemu zaproponować


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 19:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.