![]() |
PX-708A wlasnei mi padl :-(
Problem ten sam co opisywany niedawno...nie rozpoznaje, nie czyta i nie zapisuje plyt CD :-(
Co mam dalej robic ?? Nagrywarka kupiona w Alstorze jakis 1,5 miesiaca temu....niestety nie widzialem w pudelku zadnego formularza Plextor Exclusive Service....jest tylko RMA Warranty - czy to to ? Ale tam nie ma nic wypelnionego jak opisywal ktos z Alstora :/ Zupelnie nie kumam o co chodzi... Numer seryjny to: 505884307100 Pozdrawiam i dziekuje za szybkie wskazowki. |
Plextor Exclusive Service to tylko taka nazwa. Alstorowi wystarczy nawet sam numer seryjny - oni maja w bazie danych wszystkie nagrywarki od nich - nie bedziesz mial zadnego problemu, zadzwon do nich.. powiedza co i jak i wysylaj do nich sprzet. Za pare dni pewnie odesla naprawiony lub nowy.
|
na tym polega biznes ze firma naprawia albo wymienia na nowy,! dlatego pewne firmy sa dobre a inne nie !bo dbaja o klijenta
Plextor jest b.dobry !!! |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.