Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Alcochol 120% nie widzi nagrywarki (https://forum.cdrinfo.pl/f15/alcochol-120-nie-widzi-nagrywarki-31526/)

jopek 19.02.2004 10:19

Alcochol 120% nie widzi nagrywarki czy kto¶ pomoże !!!!!!!

prosze o pomoc alcochol 120% nie widzi mi nagrywary liteon 451s instalowalem juz aspi 471a2 i nic to nie pomogło co mam zrobic prosze o pomoc bo jestem zielony z gory dziekuje

Lopezik 19.02.2004 23:10

Pokombinuj trochę z jej sposobem podpięcia.
Jesli była master zrób slave, je¶li była z jakim¶ urz±dzeniem przerzuć na drugi IDE jako master. Pokombinuj trochę. Je¶łi to nie pomoże to przetestuj jeszcze kabelek IDE.

Pozdrawiam

mjq666 20.02.2004 00:10

Jaka wersja alcohola? Podaj wiecej szczegolow.
Sam posiadam taki napet i dziala ok (Alcohol 1.4.8.1222 + Device Update)

pozdro mjq

jopek 20.02.2004 00:10

Cytat:

Napisany przez Lopezik
Pokombinuj trochę z jej sposobem podpięcia.
Jesli była master zrób slave, je¶li była z jakim¶ urz±dzeniem przerzuć na drugi IDE jako master. Pokombinuj trochę. Je¶łi to nie pomoże to przetestuj jeszcze kabelek IDE.

Pozdrawiam

dzieki ci bardzo ale jak bys mogł to jasniej mi wytlumaczyc jak to zrobic bo ja jestem zielony z gory ci dziekuje, jeszcze jedno zainstalowalem jakiegos patha co aktualizuje liste obsługiwanych nagrywarek widzi mi nagrywarke tylko jak otwieram plik w wirtualnym cd zeby z niego skopiowac to znikaja mi wszystkie opcje typu wybor profilu i zostaje tylko do wyboru pomija błędy podczas odczytu nie moge nawet ustawic predkosci odczytu tylko jest na maksimum

michaeel 20.02.2004 10:10

Przepinasz tasmy IDE nosnikow :) To chyba w miare zrozumiale... ale tak powaznie to sprwdz czy Twoj naped jest obslugiwany - spodziewam sie ze tak (mam tez LiteOn tylko ze 411), sprobuj jakis update sterownikow dla alkohola...

mjq666 20.02.2004 10:20

Cytat:

otwieram plik w wirtualnym cd zeby z niego skopiowac