Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne CD (https://forum.cdrinfo.pl/f2/)
-   -   Posiadam nagrywarke NEC NR-9100A 40/10/40 dlaczego nagrywa tylko 8x ?? (https://forum.cdrinfo.pl/f2/posiadam-nagrywarke-nec-nr-9100a-40-10-40-dlaczego-nagrywa-tylko-8x-32979/)

$migacz 24.03.2004 20:32

Posiadam nagrywarke NEC NR-9100A 40/10/40 dlaczego nagrywa tylko 8x ??

Witam pierwszy question na tym forum. :jupi:
Nie jestem totalnym laikiem...
ASPI zainstalowane, dma włączone, Alcohol 120% zainstalowny (tylko ten soft do nagrywania, żadnego nero itd.) Najdziwniejsze jest to ze nagrywarka działała normalnie tylko ze dawno nic nie wypalałem... nie wiem co padło kiedy padło i dlaczego... Firmware. 2.11 Windows XP Pro Corporate Edition
Programik Nero Info-Tool pokazuje mi write speed 8x i nic nie moge zmienić.... Co jest grane ?? z góry dzięki za pomoc

Ghost_mode 24.03.2004 21:55

a jaki jest efekt włozenia innych nośników ?

PS nero info tool często pokazuje głupoty....

$migacz 24.03.2004 22:06

Cytat:

Napisany przez Ghost_mode
a jaki jest efekt włozenia innych nośników ?

PS nero info tool często pokazuje głupoty....

wszystko juz ok a winne były stery od realteka zintegrowanego albo od tunera tv od leadteka.... norton ghost i jazda :] nie wiem dokładnie które z nich ale tylko to sie zmieniło od ostatniego odzyskania systemu dzieki za zainteresownie

P.S. Jak by zależało od płytki to bym wiedział ze to po prostu gówniana płytka :)

EDIT: nie koniec kłopotów... ehh jak mam stery od nforce 3.13 to nagryware pokazauje jako 40x ale.... po włożeniu płyty pisze ze napęd jest pusty...
po odinstalowaniu sterów n-force dla IDE pokazuje nagrywarke 8x ale działa... i weź tu bądz mądry... jakieś pomysły ??

$migacz 25.03.2004 09:15

ludzie czy nikt nie jest mi w stanie pomóc ?? czy to możliwe zeby czas nagrywarki juz nadszedł ?? co robić ??

grzeniu 25.03.2004 09:51