Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   DVD-Video (https://forum.cdrinfo.pl/f13/)
-   -   kopia bezpieczęństa orginalnej płyty DVD z filmem (https://forum.cdrinfo.pl/f13/kopia-bezpieczensta-orginalnej-plyty-dvd-filmem-33749/)

mjq666 17.04.2004 01:00

Cytat:

Czy tez mozliwe jest zachowanie menu i zmieszczenie sie na 4,7 GB ?
Wszystko zalezy od filmu np. "Zrobmy sobie wnuka" wraz z menu zajmuje niecale 4GB. Czesto przy rezygnacji z dodatkowych wersji jezykowych mozna zachowac film wraz z menu.

mjq

lucid 17.04.2004 00:53

Cytat:

Napisany przez Wajchiusz
Ja Ci polecam DVD Shrink, program jest bardzo latwy w obsludze a filmy wykonane w nim sa bardzo dobrej jakosci a to link do PROGRAMU

Jestem calkowicie zielony w temacie wiec sorry za poziom pytania :)

Czy, jak robisz kopie filmu w dvdshirnk zawsze robisz ja jako sam film, bez DVDmenu ? (taki tutorial na jakiejs stronce znalazlem)

Czy tez mozliwe jest zachowanie menu i zmieszczenie sie na 4,7 GB ? :)
pozdrawiam

atibor 16.04.2004 16:19

co firma to firma

Cytat:

Napisany przez Jarooooo
Ok juz wysłałem. Życze miłej pracy z progsem :)

dzieki, juz sprawdzam

Jarooooo 16.04.2004 15:31

Cytat:

Napisany przez atibor
jak mozesz to i mi wyslij ten pliczek z j. polskim
piotr-bork@o2.pl :ok:

Ok juz wysłałem. Życze miłej pracy z progsem :)

atibor 16.04.2004 14:47

ja tez chce

Cytat:

Napisany przez Jarooooo
Gdzies na forum jest link z plikiem POLSKIM ale nie pamietam gdzie daj maila to Ci wyśle ten pliczek :)

jak mozesz to i mi wyslij ten pliczek z j. polskim
piotr-bork@o2.pl :ok:

sejfer 15.04.2004 16:44

Już doszedł już go skopiowałem w odpowiednie miejsce i jest po polsku wielkie dzieki za pomoc

Jarooooo 15.04.2004 16:38

o sory jezyki mi kalaiwiturce sie przestawily PLIK JUZ WYSŁAŁEM :)

Jarooooo 15.04.2004 16:37

Plicye powdorwa juz do Ciebie... ( Pewnie wiessz gdzie go dac ) :)

sejfer 15.04.2004 16:24