Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   FarCry - opinie/porady itp. :) (https://forum.cdrinfo.pl/f5/farcry-opinie-porady-itp-34822/)

Smartek 15.05.2004 10:38

FarCry - opinie/porady itp. :)

No wlasnie, wczoraj w lapki "dostalem" ta giere...
i jestem pod wrazeniem, grafika piekna - tekstury sa miodzio... tzn. u mnie na radku 9000 musi bys wszystko na low ale i tak jest pieknie :).
Gralem narazie tylko 2 minuty, bo nie mialem czasu, ale giera bardzo mi sie spodobala.
I teraz pytanko co do Multiplayer - jak wiadomo potrzeba oryginalnego cd-key'a, czy nie ma jakiegos sposobu ominiecia tego zabezpieczenia/oslodzenia/cos tam innego? :D
Zeby nie lamac regulaminu - piszcie na priv/gg (na 4um nie wolno :P)
Chcialem przynajmniej pograc z godzinke - jak mi sie spodoba to moze kupie oryginala i wtedy bede mogl pykac do woli :]
pozdro ;)

michal_zb 15.05.2004 12:07

no cóż można napisać - NAJlepsza gra w hirtorii... grafiką przewyższa wszystkie inne, klimacik taki że można "narobić" (szczególnie jak się gra w nocy)....
odstraszyć mogą jedynie te 5CD :blee:

Remix 15.05.2004 12:25

Witam!

no wlasnie ostatnio pykam w 3 gry (oprocz Day Of Defeat - w ktora pykam ciaglke na necie): Collin McRae 4, ManHunt i wlasnie FarCry

Do zadnej z tych gier nie mam zastrzezen :)

FarCry - taaak piekna grafika (R9500 (265) + lekko podkrecony) klimacik bardzo fajny, woda jest bosko zrobiona :)

ManHunt - jesli chodzi o klimat, to cala reszte sie kryje!, grafika bardzo ladna, ale specyficzna (trzeba samemu zobaczyc), gre juz przeszedlem i teraz wracam do dalszego przechodzenia FarCry'a (a jestem juz daleko)

Smartek 15.05.2004 12:46

Day of Defeat - moze cos wiecej o tym?
pozdro ;)

Remix 15.05.2004 20:00

Witam!

Mod do HL - podobny do Counter-Strike, ale duzo lepszy (czasy II Wojny Swiatowej, zdobywanie flag - gra bardzo zespolowa)

Smartek 15.05.2004 20:06

trza miec oryginala?
pozdro ;)

Kasprzak 15.05.2004 20:29