Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Norton Ghost 2003 (https://forum.cdrinfo.pl/f5/norton-ghost-2003-a-36501/)

faco 28.06.2004 13:42

Norton Ghost 2003

Witam!
Praktycznie nie mam doświadczenia z tym programem, mam WinXP na ntfs i mam taki problem - podczas próby utworzenia obrazu dysku C (oczywiście na innej partycji ntfs), pod koniec kiedy komputer powinien zrobić restart i uruchomić się w DOS'ie wyskakuje mi taki komunikat:

"Unable to successfully defragment the Virtual Partition file. This is probably due to your disk being too fragmented, we recommend that you run the Windows Disk Defragmenter and run this task again. ..."

I już zgłupiałem, bo zdefragmentowałem wszystko co możliwe, a on dalej wyświetla ten komunikat.
HELP

MacGyver 28.06.2004 14:03

A robisz obraz z dyskietki startowej Ghosta czy spod Windowsa (sam start) ???

faco 28.06.2004 14:43

Spod Windowsa, jak uruchamiam komputer z dyskietki Ghosta, to nie widać myszy i klawiatury - Logitech USB radio.

icemac 28.06.2004 14:48

Cytat:

Napisany przez faco
Spod Windowsa, ...

a jak ty chcesz zrobic obraz partycji systemowej (bo chyba masz system na c:\) spod dzialajacego systemu ??
jak cos to sprobuj DriveImage wybierasz kopie partycji na partycje lub partycje do obrazu, restartuje ci sie komp i robi wszystko spod "dos-a" jak mozna to tak nazwac
a co do ghosta dosowego to podlacz na chwile klawiature zrob obraz i po problemie :D

faco 28.06.2004 15:34

Cytat:

Napisany przez icemac
a jak ty chcesz zrobic obraz partycji systemowej (bo chyba masz system na c:\) spod dzialajacego systemu ??

Nie dosłownie pod Windowsem. Ghost sam restartuje komputer i uruchamia go w DOS***8217;ie, być może wtedy będzie widział mysz lub klawiaturę.

Cytat:

Napisany przez icemac
jak cos to sprobuj DriveImage wybierasz kopie partycji na partycje lub partycje do obrazu, restartuje ci sie komp i robi wszystko spod "dos-a" jak mozna to tak nazwac