![]() |
Czyli mówiąc prościej możesz skorzystać z tytułu niezgodności towaru z umową.
A jeśli oni CI jeszcze bęą podskakiwać to powiedz im, że dostaną taką reklamę jak niedawno miał sirius.pl na pewnym polskim forum. Nawet wtedy przedstawiciele ów sklepu udzielali się w tamtym temacie broniąc swojego sklepu i przyjmując wiekszośc zwotów bez zająknięcia :) CHodzi mi oczywiście o forum z tweak.pl :) |
1. Sędzina, to żona sędziego. Kobieta sędzia, to sędzia :)
2. Jak dawno kupiłeś ten sprzęt? Jak do 10 dni to możesz zwyczajnie udstąpić od umowy (nie korzystać z reklamacji ani z gwarancji). 3. Podpis na fakturze jest tylko i wyłącznie potwierdzeniem odbioru faktury. Wszelkie inne dopiski na nim (typu klient rezygnuje z praw, w razie spóźnienia z płatnością odsteki wynoszą 100% za każdy dzień itp) nie mają mocy prawnej. 4. Gwarancja nie jest obowiązkowa i wszelkie warunki muszą być na niej zawarte. To element konkurencji - pozostawia pole do popisu dla producentów. 5. Niezgodność towaru z umową: Towar jest niezgodny z umową jeżeli: - nie odpowiada podanemu przez sprzedawcę opisowi lub opisowi zamieszczonemu na towarze, - nie ma cech przedstawionej próbki lub okazanego wzoru, - nie nadaje się do celu określonego przez konsumenta przy zawarciu umowy, - nie nadaje się do celu do jakiego ten rodzaj towaru jest zwykle używany, - jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Przy czym nie musisz stwierdzić od razu, że np. przy grze x na planszy y grafika wyświetla artefakty. Ważne, że ta wada istaniała (lub była konsekwencją innej wady istniejącej) w momencie zakupu. |
Mam nadzieje, że lektura tych tekstów Ci pomoże.
|
Cytat:
|
Ilość załączników: 1
I jeszcze kilka artykułów spakowanych do, których nie mam linków.
Życze miłego czytania. P.S. Sorki za dwa posty pod rząd. |
|
Czemu piszesz 4 czy tam 3 posty pod rząd... puźniej ...2 ... ;/
|
memorando - niesty oni maja racje
takie to juz mamy popirerdolone prawo, ze nie okresla ono terminow wykonywania napraw gwarancyjnych! wobec tego producenta obowiazuja terminy okreslone w karcie gwarancyjnej, a jesli ich nie ma - to NIC go nie obowiazuje! wiem ze to paranoja, ale tak jest renkojmia juz faktycznie nie obowiazuje, jest za to niezgodnosc towaru z umowa poczytaj sobie o tym na www.federacja-konsumentow.org.pl |
Cytat:
Wasz sklep dodałem emaile do spam listy w wypadku klawiatury kontakt mozliwy tylko na numer komorki ********* w****ili mnie aż do bólu niedość że gość pisze wprost że niezna prawa to jeszcze mnie obraził że szukam sensacji fuck ich kurde jak jest 21 dni to wymagam 21 dni max i niech nie*******i ze ma rację a potem pisze że on prawa nie zna mega lol nie firma:D |
Ja kupiłem u nich nagryware Lite-On o szybkości 32x (nie wiem jakie było oznaczenie tej palary). Po miesiącu mi rąbła. Oddałem na gwarancji i czekałem uwaga: przeszło 3 miesiące aż w końcu poszedłem do sklepu i tak tego gościa skur....m że na następny dzień była nowa 48x. Ta z kolei walła mi po 2 tygodniach. Jak gościu mnie z nią zobaczył to nówka 52327S była po 14 dniach roboczych. Trza z nimi ostro!!!
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Komputronik śmierdzi. Nie polecam tego sklepu.
|
Z niezgodności towaru z... (KC) możesz skorzystać kiedy chcesz.
Dam Ci jeszcze namiary do rzecznika Praw Obywatelskich i tą reszte linków, ale dopiero za jakąś 1-2 godziny. |
to im dałem emailem niech się cieszą::D
dobrze idę na kompromis czekam do 14 dni roboczych jak niedostane informacji potwierdzajacej wyslanie sprzętu do autoryzowanego serwisu będzie jak zaś dostanę w terminie 14 dni roboczych tą informacje o wyslaniu do autoryzowanego serwisu będe czekac do 21 dnia roboczego potem sprawa do sądu koniec tematu pozdrawiam kepiński |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.9.0 LTS
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.