![]() |
Mam już moją 832S z serwisu :-)
Dzisiaj odebrałem nagryware z serwisu oczywiście nową i pierwsza płyta Bulpaq Printable nagrana bezproblemu. I teraz nawet moje stacjonarne dvd czyta teraz płytki bezproblemu co na starej 832S raz czytało a raz nie :jupi: Jutro dam testy :D
|
a z jakiego powodu byla w serwisie ???
bo zupa byla za slona ? :)
|
Cytat:
Naklejka na wierzchu była krzywo naklejona :jezyk: |
i laser krzywo bryzgal swiatelkiem :)
w kazdym razie byla zla - teraz jest dobra - pytanie tylko czy mozna np pominac sklep w ktorym sie kupowalo i pojsc odrazu do serwisu ??? niektore sklepy moga takie sprawy utracac ???
max |
Cytat:
Ja bym przynajmniej tak zrobił, gdybym miał taką możliwość Ale nie wszędzie są serwisy :nie: Oszczędność czasu, poza tym sklep sprzedaje - naprawia serwis :D Ale zależy to też od sprzedawcy - czytałem posty, że sprzedawca od razu na nową wymieniał Czyba, że był cwany i liczył na to, że przyjdzie "wyższy" model :mruga: |
he he racja !!!
Cytat:
ale okazuje sie ze niektore sklepy np FORMAT w Warszawie daje na nagrywarki 12 miesiecy gwarancji :bicz: i co wtedy ??? |
Cytat:
Mogą ci to wmówić, ale nie ma to umocowania prawnego Nie powiem ci gdzie bo nie wiem dokładnie - trza by poszukać, ale na to są dokładne przepisy prawne i zawsze wygrasz To tak jak przepis, że w sklepie sprzedawca nie ma prawa odmówić ci obsłużenia cię (dlatego m.in. nie ma czegoś takiego jak: "Tych klientów nie obsługujemy" :D) Wygląda to jednak tak, że jeżeli jest łatwiejsza droga dotarcia do serwisu niż przez sklep - zawsze tak robię - szkoda nerwów (mimo, że miło jest dopiąć swego - pytanie tylko czy warto za taką cenę) No i unikam wtedy także takich wałków z gwarancją A co do twojej wypowiedzi - są na to różne sposoby Pierwsze co przychodzi mi do głowy - to skontaktować się z producentem/dystrybutorem - powiedzieć, że sklep robi fatalna reklamę danemu produktowi poprzez np. skracanie czasu gwarancji Wszystko wiadomo zależy od układów, ale dystrybutorzy raczej nie lubią takich wałków i współpraca dystrybutora z takim sklepem może się prędzej czy później zakończyć |
Cytat:
|
przy czym np format nie jest autoryzowanym dytrybutorem
jak to jest w takim wypadku w przypadku firm ktore kupuja poprostu towar w jakichs hurtowniach a nie sprowadzaja bezposrednio od firmy AB ?? czy one tez maja obowiazek 24 gwarancji - w koncu litek niektorych klientow chcacych wymienic naped ma z glowy - a sklepy skutecznie splawiaja klientow - wymieniajac nagrywarke tylko wtedy kiedy padnie ona skutecznie !!
mozna wiec Was prosic o jakis namiar na serwis w Warszawie ??? PI 80 ?! ja tyle nie mam na Verbatimach Tayio Yuden !! :( |
Ja mam mieszkam w Koninie :D Ja kupowałem w znaku w Koninie i oni kupuja od hurtowni a nie od AB. Więc to hurtownia im to wymienia. Ty masz także liteona to masz 24 misiące gwarancji i kropka. Więc możesz rządać wymiany lub naprawy. Jest jakis paragraf na to :D
|
dzieki za info
jak widac nieznajomosc prawa szkodzi ! :)
|
może nie wszyscy słyszeli
od pewnego czasu LG podpisało umowę z f-mą kurierską OPEK (220732-79-99)
i każdą pierdołę na gwarancji możemy wysłać na ich koszt, koniesznie na Kobielską w W-awie. Wczoraj wysłałem im CD-ka - poczekamy, zobaczymy. |
Lg
dziś wrócił - naprawiony
:najlepsz: całkiem....całkiem :taktak: |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.