Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Mam już moją 832S z serwisu :-) (https://forum.cdrinfo.pl/f15/mam-juz-moja-832s-serwisu-38191/)

B@rtek 12.08.2004 23:08

Mam już moją 832S z serwisu :-)
 
Dzisiaj odebrałem nagryware z serwisu oczywiście nową i pierwsza płyta Bulpaq Printable nagrana bezproblemu. I teraz nawet moje stacjonarne dvd czyta teraz płytki bezproblemu co na starej 832S raz czytało a raz nie :jupi: Jutro dam testy :D

maxxam 12.08.2004 23:58

a z jakiego powodu byla w serwisie ???
 
bo zupa byla za slona ? :)

VIZZARD 13.08.2004 00:22

Cytat:

Napisany przez maxxam
bo zupa byla za slona ? :)

Nie przesadzaj!


Naklejka na wierzchu była krzywo naklejona :jezyk:

maxxam 13.08.2004 00:29

i laser krzywo bryzgal swiatelkiem :)
 
w kazdym razie byla zla - teraz jest dobra - pytanie tylko czy mozna np pominac sklep w ktorym sie kupowalo i pojsc odrazu do serwisu ??? niektore sklepy moga takie sprawy utracac ???

max

VIZZARD 13.08.2004 00:41

Cytat:

Napisany przez maxxam
w kazdym razie byla zla - teraz jest dobra - pytanie tylko czy mozna np pominac sklep w ktorym sie kupowalo i pojsc odrazu do serwisu ??? niektore sklepy moga takie sprawy utracac ???

max

Oczywiście, że można - nawet trzeba :tak!:

Ja bym przynajmniej tak zrobił, gdybym miał taką możliwość

Ale nie wszędzie są serwisy :nie:


Oszczędność czasu, poza tym sklep sprzedaje - naprawia serwis :D


Ale zależy to też od sprzedawcy - czytałem posty, że sprzedawca od razu na nową wymieniał


Czyba, że był cwany i liczył na to, że przyjdzie "wyższy" model :mruga:

maxxam 13.08.2004 01:12

he he racja !!!
 
Cytat:

Napisany przez VIZZARD
Oczywiście, że można - nawet trzeba :tak!:

Ja bym przynajmniej tak zrobił, gdybym miał taką możliwość

Ale nie wszędzie są serwisy :nie:


Oszczędność czasu, poza tym sklep sprzedaje - naprawia serwis :D


Ale zależy to też od sprzedawcy - czytałem posty, że sprzedawca od razu na nową wymieniał


Czyba, że był cwany i liczył na to, że przyjdzie "wyższy" model :mruga:


ale okazuje sie ze niektore sklepy np FORMAT w Warszawie daje na nagrywarki 12 miesiecy gwarancji :bicz: i co wtedy ???

VIZZARD 13.08.2004 01:48

Cytat:

Napisany przez maxxam
ale okazuje sie ze niektore sklepy np FORMAT w Warszawie daje na nagrywarki 12 miesiecy gwarancji :bicz: i co wtedy ???

Sklep nie może dać mniej gwarancji niż daje producent :nie!:


Mogą ci to wmówić, ale nie ma to umocowania prawnego


Nie powiem ci gdzie bo nie wiem dokładnie - trza by poszukać, ale na to są dokładne przepisy prawne i zawsze wygrasz


To tak jak przepis, że w sklepie sprzedawca nie ma prawa odmówić ci obsłużenia cię (dlatego m.in. nie ma czegoś takiego jak: "Tych klientów nie obsługujemy" :D)


Wygląda to jednak tak, że jeżeli jest łatwiejsza droga dotarcia do serwisu niż przez sklep - zawsze tak robię - szkoda nerwów (mimo, że miło jest dopiąć swego - pytanie tylko czy warto za taką cenę)


No i unikam wtedy także takich wałków z gwarancją



A co do twojej wypowiedzi - są na to różne sposoby

Pierwsze co przychodzi mi do głowy - to skontaktować się z producentem/dystrybutorem - powiedzieć, że sklep robi fatalna reklamę danemu produktowi poprzez np. skracanie czasu gwarancji

Wszystko wiadomo zależy od układów, ale dystrybutorzy raczej nie lubią takich wałków i współpraca dystrybutora z takim sklepem może się prędzej czy później zakończyć

B@rtek 13.08.2004 08:55

Cytat:

Napisany przez maxxam
w kazdym razie byla zla - teraz jest dobra - pytanie tylko czy mozna np pominac sklep w ktorym sie kupowalo i pojsc odrazu do serwisu ??? niektore sklepy moga takie sprawy utracac ???

max

A więc tak. Zaniosłem nagryware do serwisu, ponieważ nagrywara płytkę nagrała ale później stacjonarne dvd nie chciało jej odczytać. O moim problemie pare osób słyszało :D A po drugie to ostatnio kupiłem esperanzy printable i także nagrać nagrało ale juz nawet nagrywara nie chciała takiej płytki odczytać. Teraz jest wporządku :jupi: i nawet wyniki sa lepsze :D Teraz na tej płytce Bulkpaq Printable za 2,50 złociszy mam max. błędów PI 25 co kiedyś PI było powyżej 80. :D

maxxam 13.08.2004 09:23

przy czym np format nie jest autoryzowanym dytrybutorem
 
jak to jest w takim wypadku w przypadku firm ktore kupuja poprostu towar w jakichs hurtowniach a nie sprowadzaja bezposrednio od firmy AB ?? czy one tez maja obowiazek 24 gwarancji - w koncu litek niektorych klientow chcacych wymienic naped ma z glowy - a sklepy skutecznie splawiaja klientow - wymieniajac nagrywarke tylko wtedy kiedy padnie ona skutecznie !!

mozna wiec Was prosic o jakis namiar na serwis w Warszawie ???

PI 80 ?! ja tyle nie mam na Verbatimach Tayio Yuden !! :(

B@rtek 13.08.2004 09:28

Ja mam mieszkam w Koninie :D Ja kupowałem w znaku w Koninie i oni kupuja od hurtowni a nie od AB. Więc to hurtownia im to wymienia. Ty masz także liteona to masz 24 misiące gwarancji i kropka. Więc możesz rządać wymiany lub naprawy. Jest jakis paragraf na to :D

maxxam 13.08.2004 09:47

dzieki za info
 
jak widac nieznajomosc prawa szkodzi ! :)

comptom 13.08.2004 10:21

może nie wszyscy słyszeli
 
od pewnego czasu LG podpisało umowę z f-mą kurierską OPEK (220732-79-99)
i każdą pierdołę na gwarancji możemy wysłać na ich koszt, koniesznie na Kobielską w W-awie.
Wczoraj wysłałem im CD-ka - poczekamy, zobaczymy.

comptom 17.08.2004 14:54

Lg
 
dziś wrócił - naprawiony
:najlepsz: całkiem....całkiem :taktak:


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.