Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   LiteON 1213s: nowy a problemy i o co chodzi z tą zmienioną strategią zapisu? (https://forum.cdrinfo.pl/f15/liteon-1213s-nowy-problemy-o-co-chodzi-ta-zmieniona-strategia-zapisu-40305/)

Heross 26.09.2004 00:39

LiteON 1213s: nowy a problemy i o co chodzi z tą zmienioną strategią zapisu?

Już mam podobny post dlatego zacznę od czego innego.
O co dokładnie chodzi z "zmieniona strategia zapisu z cmm 001 na 002" czy na 004? Chyba chodzi o oszukiwanie nagrywarki żeby mogła zapisać płytkę 4x szybszą prędkością ale jak ????
Tak samo często czytam o jakimś omnipatcherem czy co to jest... ja flaszując bios w nagrywarce po prostu klikam na programik w Windowsie, reset i wszystko gra.... normalnie jestem zielony dlatego może po prostu link albo jakieś wyjaśnienia... Mam teraz 1213s za bardzo się nie kwapie zmieniać na 1633s bo jak pisałem w poprzednim poście pliki AVI na DVD po prostu się zacinają ..... napęd po prostu się zatrzymuje... (wszystko było wyłączone oprócz AllPlayer'a i płyta jest czysta)... czy ktoś może mi profesjonalnie ale i w zrozumiałym języku dla ... no niech będzie 'laika' wytłumaczy????
Dzięki za pomoc... ;)

VIZZARD 26.09.2004 01:03

Cytat:

Napisany przez Heross
Już mam podobny post dlatego zacznę od czego innego.
O co dokładnie chodzi z "zmieniona strategia zapisu z cmm 001 na 002" czy na 004? Chyba chodzi o oszukiwanie nagrywarki żeby mogła zapisać płytkę 4x szybszą prędkością ale jak ????