Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Kto moglby zrobic logo? (https://forum.cdrinfo.pl/f5/kto-moglby-zrobic-logo-40578/)

DreamCrusher 01.10.2004 17:39

Kto moglby zrobic logo?

Witam!

Czy moglby ktos w wolnym czasie zrobic logo na moje forum [Forum Muzyki Metalowej] - http://dhost.info/zuk4u ? Bo ja to jestem w sprawach grafiki kompletne beztalencie..

bakupl 01.10.2004 17:44

Metalowej?? :D Ja z chęcią słucham metalu to nie będzie problemu ;D

epol 01.10.2004 18:30

zuk4u szkoda tylko, że na twoje forum nie można wejść bez rejestracji :(

cyki 01.10.2004 18:36

I to jest właśnie super sposób na odstraszanie ludzi. Po pierwsze trzeba podać mail to wielu zniechęca, po drugie trzeba pamiętać hasło, to też wielu zniechęca. A tak fajnie byłoby bez tego rejestrowania żeby zobaczyć czy warto odwiedzać forum.

DreamCrusher 01.10.2004 18:51

Ilość załączników: 1
na nie sie normalnie da wejsc bez rejestracji - po prostu jest teraz zamkniete i nikt tam poza mna nie wejdzie - musze wgrac tam pliki pl bo jest wszystko po angielsku, poustawiac dzialy i skonfigurowac mnostwo rzeczy [bo przy aktualizacji na hoscie na ktorym stoi forum musialem wgrywac wszystko od poczatku], poza tym jest napisane ze "ponowne otwarcie - 02.10.2004" - czyli jutro
aha a na tym forum poprzednio mialem zarejestrowanego 1 usera bo cos nie mam pomyslu jak to forum rozreklamowac :|

@bakupl
dzieki wielkie!
poki co nie wiem jak z rozmiarem - chyba bedziesz musial to poki co robic na oko a potem ja sie bede maeczyl z dopasowaniem.
Wyglada to dosc dziwnie bo tam jest taki niebieski pasek a logo ktore jest to jest to co w zalaczniku wiec nie wiem co z tym paskiem ktory jest pod nim - albo to logo bedzie musialo byc tak szerokie jak ten niebieski pasek zeby go calego zakryc albo ten pasek da sie jakos dopasowac tyle ze wyglada to tak jkaby zmiana szerokosci paska powodowala zmiane szerokosci calego forum.

bakupl 01.10.2004 23:29