Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Nieuczciwy serwis (https://forum.cdrinfo.pl/f5/nieuczciwy-serwis-41838/)

JacoM 28.10.2004 18:53

Nieuczciwy serwis
 
Witam

Padla mi plyta glowna, bylem z nia w sklepie gdzie ja kupielm, i tam mi powiedziano ze najlepiej jak se ja sam zawioze bo nei wiadomo kiedy oni sie do serwisu wybiora.
No i zawiozlem.
Na serwisie spoko, plyte przyjeli
A pozniej sie zaczelo, plyty mi nie oddadza bo sklep w ktorym ja kupilem ma dług w hurtowni.
Olali mnie.
Sklep kasy nie ma, a hurtownie to wali.
Co do sklepu to sie nie czepiam (dostalem plyte w zastepstwie)
ale to juz trwa ponad 2 miesiace
I gdzie sie klocic ?

woitas 28.10.2004 19:10

co ciebie to obchodzi, że sklep ma długi?
ty za nią zapłaciłeś i ci to zwisa.
to sprawa pomiędzy hurtownią a sprzedawcą towaru.

Proton 28.10.2004 19:12

Cytat:

Napisany przez JacoM
Witam

Padla mi plyta glowna, bylem z nia w sklepie gdzie ja kupielm, i tam mi powiedziano ze najlepiej jak se ja sam zawioze bo nei wiadomo kiedy oni sie do serwisu wybiora.
No i zawiozlem.
Na serwisie spoko, plyte przyjeli
A pozniej sie zaczelo, plyty mi nie oddadza bo sklep w ktorym ja kupilem ma dług w hurtowni.
Olali mnie.
Sklep kasy nie ma, a hurtownie to wali.
Co do sklepu to sie nie czepiam (dostalem plyte w zastepstwie)
ale to juz trwa ponad 2 miesiace
I gdzie sie klocic ?

Przykro mi to pisać, ale dałeś się wyjątkowo w maliny wpuścić...
Nie powinno Cię interesować, kiedy sklep będzie w hurtowni. To jest ich problem !! W końcu to u nich kupiłeś płytę, a nie w hurtowni więc to oni są zobowiązani do jej naprawy/wymiany i załatwienia tego z hurtownią.
Co do hurtowni, to jakieś niepoważne bydlaki !! Co Ciebie interesują długi sklepu ?? Nie mają prawa Ci nie oddać Twojej własności. Przecież Ty nie możesz być karany za długi sklepu !!
Naprawdę tak śmieszny, dziwny, absurdalny przypadek, że ręce opadają :klnie:
Nie ma sie co kłócić zarówno z jednymi, czy drugimi, tylko udaj się do Rzecznika Praw Konsumenckich w Twoim mieście. On Ci doradzi jak postępować, a nawet sam podejmie interwencję w Twoim imieniu. Jego porady, jak i interwencje są darmowe. Ostatecznie przygotuje Cię do procesu sądowego, którego w Twoim przypadku bym nie odpuścił, bo to są kpiny, a sprawa jest wygrana !! Ale do tego trzeba zebrać troszkę papierów, bo w Sądzie nie wygrywa sprawiedliwość, ale ten, kto ma lepsze i więcej papierów.

Polecam na teraz, jak i na przyszłość poczytać troszkę o Prawie Konsumenckim, zanim się po raz drugi dasz tak wysiudać:
http://www.ih.katowice.pl/prawa.htm

szafran1988 28.10.2004 20:01

Robicie z igły widły jaka sprawa w sądzie ??? ludzie czy wiesz ze wiecej zaplaci za ta sprawe niz ta plyta jest warta poza tym dostal druga. Po prostu nie daj sie tak drugi raz zrobic w jajko ale zrobisz jak uwazasz.

Proton 28.10.2004 20:16

Cytat:

Napisany przez szafran1988
Robicie z igły widły jaka sprawa w sądzie ??? ludzie czy wiesz ze wiecej zaplaci za ta sprawe niz ta plyta jest warta poza tym dostal druga. Po prostu nie daj sie tak drugi raz zrobic w jajko ale zrobisz jak uwazasz.

Dostał płytę zastępczą, co nie oznacza, ze dostał płytę tej samej klasy. Nie wyjaśnił tego przecież.
Kiedyś też dostałem z serwisu kartę grafiki zastępczą: za GF2Pro dali mi jakiegoś S3 Virge. Tylko że to była faktycznie karta zastępcza i po 2 tygodniach miałem nowego GF2Ti. Ale gdybym miał z nią zostać, to nie wiem, czy byłbym usatysfakcjonowany :)
Jeśli Kolega dostał nową płytę, podobnej klasy, to faktycznie nie ma się o co szarpać. Ale jeśli dostał jakiegoś byle jakiego, przejściowego dezela, to chyba warto walczyć o swoje ??
Założenie sprawy nie jest takie drogie. To zależy tez od tego, jaką wartość ma przedmiot sporu. Ja kiedyś mało co się nie skarżyłem ze sklepem o zasilacz CodeGen :) To były czasy :)

epol 28.10.2004 20:19

Cytat:

Napisany przez szafran1988
Robicie z igły widły jaka sprawa w sądzie ??? ludzie czy wiesz ze wiecej zaplaci za ta sprawe niz ta plyta jest warta poza tym dostal druga. Po prostu nie daj sie tak drugi raz zrobic w jajko ale zrobisz jak uwazasz.

Koszty ponosi przegrający, a ajk sprawe bedzie prowadzil RPK to tym bardzije jest to za free.

szafran1988 28.10.2004 20:21

Cytat:

Napisany przez Proton
Dostał płytę zastępczą, co nie oznacza, ze dostał płytę tej samej klasy. Nie wyjaśnił tego przecież.
Kiedyś też dostałem z serwisu kartę grafiki zastępczą: za GF2Pro dali mi jakiegoś S3 Virge. Tylko że to była faktycznie karta zastępcza i po 2 tygodniach miałem nowego GF2Ti. Ale gdybym miał z nią zostać, to nie wiem, czy byłbym usatysfakcjonowany :)
Jeśli Kolega dostał nową płytę, podobnej klasy, to faktycznie nie ma się o co szarpać. Ale jeśli dostał jakiegoś byle jakiego, przejściowego dezela, to chyba warto walczyć o swoje ??
Założenie sprawy nie jest takie drogie. To zależy tez od tego, jaką wartość ma przedmiot sporu. Ja kiedyś mało co się nie skarżyłem ze sklepem o zasilacz CodeGen :) To były czasy :)

:fiu: niech sie wypowie sam poszkodowany jaka dostal plyte czy lepsza czy gorsza. Wątpie zeby chcial sie szlajac po sądach ale to jest jego problem i jego decyzja nie. Moim zdaniem powinien to olac i uwazac na przyszlosc :fiu: ale zrobi jak zechce

Proton 28.10.2004 20:30

Cytat:

Napisany przez szafran1988
:fiu: niech sie wypowie sam poszkodowany jaka dostal plyte czy lepsza czy gorsza. Wątpie zeby chcial sie szlajac po sądach ale to jest jego problem i jego decyzja nie. Moim zdaniem powinien to olac i uwazac na przyszlosc :fiu: ale zrobi jak zechce

Raczej normalne, że decyzja, co dalej zrobić z tym fantem, należy do samego zainteresowanego. Po to chyba zadał pytanie na forum, żeby uzyskać jak nawięcej informacji, propozycji z możliwościami rozwiązania problemu. Przecież nikt na siłę niczego nie każe mu robić. Do niego należy decyzja, co dalej.
Aczkolwiek odpuszczanie sprawy uważam za jedno z najgorszych możliwości. Utwierdza nierzetelnych sprzedawców w przekonaniu, że Klienta należy doić, bo Klient od tego jest i nic nie zrobi w sprawie dochodzenia swoich praw. Właśnie dzięki takiemu olewającemu podejściu do swoich praw jesteśmy traktowani, jak jesteśmy.

szafran1988 28.10.2004 20:39

W sumie masz racje nie wolno odpuszczac takim aczkolwiek niech uwaza zeby na tym nie stracil

JacoM 28.10.2004 22:02

No sorry juz jestem, no racja dalem ciala, ale spieszylo mi sie i sam ja zawiozlem do serwisu (tak mi poradzono w sklepie) a plyte jaka mialem to epox 8rda+ a w zamian dostalem ecs k7sv5a czy cos w tym stylu z jednym dzialajacym eide
n/c

mr_spock 28.10.2004 22:12

Ale kto mogl wiedziec, ze tak sie sprawa potoczy... ja osobiscie tez wole sprawe zalatwic osobiscie niz przez porednikow, przynajmniej wiesz co sie dzieje a tak jeden zwala na drugiego. Np z HP nie ma problemow, podjezdza stolica zabiera przesylke i tyle...

andrzejj9 28.10.2004 22:20

Cytat:

Napisany przez Proton
Raczej normalne, że decyzja, co dalej zrobić z tym fantem, należy do samego zainteresowanego. Po to chyba zadał pytanie na forum, żeby uzyskać jak nawięcej informacji, propozycji z możliwościami rozwiązania problemu. Przecież nikt na siłę niczego nie każe mu robić. Do niego należy decyzja, co dalej.
Aczkolwiek odpuszczanie sprawy uważam za jedno z najgorszych możliwości. Utwierdza nierzetelnych sprzedawców w przekonaniu, że Klienta należy doić, bo Klient od tego jest i nic nie zrobi w sprawie dochodzenia swoich praw. Właśnie dzięki takiemu olewającemu podejściu do swoich praw jesteśmy traktowani, jak jesteśmy.

Zgadzam się z tym, co piszesz - zwłaszcza z ostatnim akapitem: Nie można odpuszczać! Jeśli wszyscy będziemy tak robili (a niestety większość robi) to firmy będą się (i słusznie) czuły bezkarnie i dalej będą tak samo postępować. Trzeba walczyć o swoje, zwłaszcza jeśli racja jest po naszej stronie.

fido 29.10.2004 15:02

Nie trzeba chyba zakładać sprawy w sądzie i ponosić kosztów, tylko zgłosić na policję bo to zwykła kradzież ścigana z urzędu

Y@nkee_PL 29.10.2004 15:37

a nawet jeśli to się w sądzie skończy to przegrany pokrywa koszty rozprawy :P
ale, że twoja wygrana jest gwarantowana... :>


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:13.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.