Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   PS2 emulator (https://forum.cdrinfo.pl/f5/ps2-emulator-41991/)

DeVi 31.10.2004 15:25

PS2 emulator
 
Czy ktos kiedys probowal uruchomic jakas gierke z ps2 na pc ? czy jest taka mozlowosc znalazlem emulatory na ps2 ale nie wiem czy on dzialaja? czy ktos juz to sprawdzil ? dziex.

Maciej 31.10.2004 15:29

poczytaj...
http://forum.cdrinfo.pl/search.php?searchid=248253

epol 31.10.2004 15:38

Z tego co pamietam to aby emulowac ps2 na pc to musialbys miec bardzo silny sprzet. swojego czasu wyszedl emulator, ale potrafil on obsluzyc chyba tylko jedna gre i bylo to grand turismo.

Berion 31.10.2004 17:54

@Maciej
Twój link nie działa :P

@DeVi
Lepiej kup sobie konsole... (I tak nie masz wyjścia jeśli chcesz grać w gry z tej platformy)
Co do Emu to są na dzień dzisiejszy trzy:
1.)PCSX2
2.)nSX2
3.)PS2Emu
Najlepszy jest ten pierwszy. Zdolny jest odpalać większość scenowych demek i część linuxowych aplikacji (*.elf 'y). Jesli chodzi o emulowane gry to ja znam tylko GT3 i podobno Shenmue... Jak chodzą? Żałośnie... Na sprzęcie CPU-2,4GHz, RAM512, karta gfx Radeon9600 będziesz się "cieszył" ~1-7 fps !!! Nie mówiąc już o przekłamaniach na teksturach i bez muzyki !

Dlaczego te Emu są takie goowniane? Pierwsza przeszkoda to 128 bit'owy procesor i jego "blokowa" struktura, druga to egzotyczna karta graficzna...

Maciej 31.10.2004 20:26

Cytat:

Napisany przez Berion
@Maciej
Twój link nie działa :P

[...]...

:ysz:
Powiem krótko ...to złośliwe gremliny :klnie:

Ps.Działał, ale juz i tak nie ma sensu go poprawiać.

kraluk 31.10.2004 20:29

Cytat:

Napisany przez Berion
Dlaczego te Emu są takie goowniane? Pierwsza przeszkoda to 128 bit'owy procesor i jego "blokowa" struktura, druga to egzotyczna karta graficzna...

Dziwne... Bo ostatnio się dowiadywałem, jaki procek ma ps2 i wyszło na to, że ma 64bit , a nie 128... 128 bitowy procek będzie miała może ps3...

Berion 31.10.2004 20:34

Cytat:

Napisany przez kraluk
Dziwne... Bo ostatnio się dowiadywałem, jaki procek ma ps2 i wyszło na to, że ma 64bit , a nie 128... 128 bitowy procek będzie miała może ps3...

Nie, nie... stuprocentowy CPU 128Bit -> Emotion Engine

PS3 Będzie miała kilka procków 256 Bit'owych (Zaczynam się powoli obawiać o jej cenę :/ )

REi 31.10.2004 23:16

dokladnie to procek ps2 jest w 66 i 2/3 % 64bitowy a w 3 i 1/3 % 128bitowy :P
Cytat:

It incorporates two 64-bit integer units (IU) with a 128-bit SIMD multi-media command unit.
I teraz wszystkim opada szczeka - "wow 64 i 128bit a my w pececie zwykle 32 lub super 64" - g prawda! procesor PS2 nie moze byc porownywany do domowych procesorow PC, pomimo iz jest to procesor 64bitowy nie jest on wcale mocniejszy od "zwyklego" 32bitowca lub 64bitowca (juz o PowerPC 64bit nie mowiac).

Emulatora nie ma jeszcze tylko z tego powodu ze sony skapi dokumentacji i nikt nie wie jakie polecenia obsluguje procesor. Dlatego gra musi byc w locie przekompilowana co daje mase bledow i mala wydajnosc.

[edit]
a propo konsoli "kolejnejkolejnej" generacji - x box 2 bedzie mial trzy-rdzeniowy 64bitowy procesor PowerPC kazdy z rdzeni bedzie wyciagal 3,5GHz czyli sam procek bedzie mocniejszy niz to co macie teraz w tych szarych skrzynkach razem wziete. (tak ja tez nie nawidze M$)

Berion 31.10.2004 23:54

Cytat:

Napisany przez REi
dokladnie to procek ps2 jest w 66 i 2/3 % 64bitowy a w 3 i 1/3 % 128bitowy :P [...]

Możesz rozwinąć ten wątek ?
Cytat:

Napisany przez REi
[...] I teraz wszystkim opada szczeka - "wow 64 i 128bit a my w pececie zwykle 32 lub super 64" - g prawda! procesor PS2 nie moze byc porownywany do domowych procesorow PC, pomimo iz jest to procesor 64bitowy nie jest on wcale mocniejszy od "zwyklego" 32bitowca lub 64bitowca (juz o PowerPC 64bit nie mowiac). [...]

Podaj dane...
Cytat:

Napisany przez REi
[...] Emulatora nie ma jeszcze tylko z tego powodu ze sony skapi dokumentacji i nikt nie wie jakie polecenia obsluguje procesor. Dlatego gra musi byc w locie przekompilowana co daje mase bledow i mala wydajnosc. [...]

Z tym że SDK już dawno "wypłynęły" ... ...

REi 01.11.2004 12:43

Cytat:

Możesz rozwinąć ten wątek ?
tak jak pisze: "It incorporates two 64-bit integer units (IU) with a 128-bit SIMD multi-media command unit." - Procesor PS2 zawiera dwie 64bitowe jednostki operujace na liczbach calkowitych i 128bitowa jednostke dowodzaca o architekturze SIMD.

Cytat:

Podaj dane...
Danych nie mam ale wiem tyle ze Procesor PS2 jest bardziej ukladem graficznym niz procesorem w standardowym tego slowa znaczeniu. Poza tym procesoey PC posiadaja duzo wiecej "suchej" mocy obliczeniowej - sa lepsze w operacjach zmiennoprzecinkowych.

Cytat:

Z tym że SDK już dawno "wypłynęły" ... ...
SDK wyplynely ale sa to SDK takie jakie byly dodawane do developerskiej wersji PS1 czyli male gowno nadajace sie tylko do tworzenia prostych demek (i takie juz emulatory bez problemy obsluguja)

DreamCrusher 01.11.2004 13:18

biorac pod uwage ze pcsx2 ma juz 3 lata a wersja 0.6 wyszla w marcu to sobie jeszcze troche poczekamy [zakladajac ze wersja 1.0 bedzie wersja finalna]

Cytat:

===========================
Q: What's the system requirements?
===========================

A: Oh a Pentium 7 10Ghz with a geforce 17 ought to do it . Seriously though, until the program is finished, no one really knows.

Berion 01.11.2004 14:42

Cytat:

"It incorporates two 64-bit integer units (IU) with a 128-bit SIMD multi-media command unit"
Hmm... z tego wynika, że Dreamcast był 32 bit'owy... ... :[
Cytat:

Napisany przez REi
[...] SDK wyplynely ale są to SDK takie jakie były dodawane do developerskiej wersji PS1 [...]

Zaraz, zaraz... PS1? Masz na myśli PSX'a/PSOne? -> NetYaroze? No coś ty? Ja mam na myśli oryginalne, które były dodawane do HDK'ów... ...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:16.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.