![]() |
serwis samsunga , a zwrot pieniedzy
czy ktos z was juz probowal kiedys ubiegac sie zwrotu pieniedzy za wadliwy sprzet samsunga???????ewentualnie po ilu serwisowaniach wymieniaja na nowy????jakie sa szanse na otrzymacie spowrotem kasy???????????wstedy bym sobie kupil jakiegos litka,lub bym sie cieszyl prznajmniej gdyby mi dali nowego samsunga zeby to przynajmniej dzialalo.mam nagrywarke ts h542a wrocila dwa tygodnie temu z serwiusu gdzie byla przetrzymywana 3 tygodnie.tak jak dzialo sie kiedys i teraz co trzecia plyta dvd sie zawiesza.
|
Wogle Samsung to lipa.Serwis tez do bani. Ja mam monitor Samsunga syncmaster 765mb ktory ma znieksztalcenia ekranu. Wysylalem im go 3 razy. Raz nic nie zrobili(a trzymali go tam ze 3 tygodnie), potem zminilem leciutko opis wady(dosłownie jedno zdanie) to wymienili tylko cewke odchylajacą i bylo troche lepiej ale dalej nie bylo dobrze, po kolejnej zmianie opisu napisali ze znieksztalcenia obrazu na moim monitorze sa zgodne z normami. Krązyla mi po glowie mysl o zwrocie pieniedzy ale dałem sobie spokoj, choc jesli nadazy sie okazja to go sprzedam...
|
Zwrot pieniędzy jest według prawa po trzech naprawach :D
|
w moim przypadku naprawa byla tylko jedna. 2 razy trzymali w serwisie po 3 tygodnie i nic nie zrobili...
|
Cytat:
Oddając sprzęt decydujesz, czy korzystasz z gwarancji czy niezgodności towaru z umową. W tym pierwszym przypadku, a tak prawdopodobnie było godzin się na warunki zawarte w umowie gwarancyjnej. A te, w pewnych zakresach, mogą być kształtowane dowolnie. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.