Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   fuji finepix s5500 vs. konica-minolta dimage z3 (https://forum.cdrinfo.pl/f5/fuji-finepix-s5500-vs-konica-minolta-dimage-z3-50071/)

czechoj 24.03.2005 19:29

Obecnie chyba najlepsze lustrzanki cyfrowe (ze średniej półki) robi Canon i Nikkon choć ta druga firma ze swoimi D70 i D100 mocno już traci do Canona. Ostatnio jednak Konica Minolta wypuściła piękny aparat z serii Dynax 7D który może konkurować z Canonem 20D. Nikon ze swoimi D70 i D100 porównywane są z Canonem 300D. Nowy zaś model Canona 350D pasuje bardziej do grupy Canona 20D.
Co do Twojego problemu myślę że FUJI jest w tym wypadku chyba lepsze.

toth 24.03.2005 13:13

Tak się składa że mam S5500 i miałem okazję przez kilka dni testować Konica Minolta Z-3. Według mojego skromnego zdania (nie jestem profesjonalistą) to S5500 jest lepszy od Z-3.Jest poręczniejszy, ma lepszy interfejs użytkownika, gdyby miał jeszcze obiektyw od 2.0 tak jak niektóre Sony - to lepszego w tej cenie bym nigdzie nie znalazł.W Z-3 podobało mi się to że obiektyw pracuje cicho i szybko.Aha wg. mnie stabilizator obrazu w Z-3 to kit (to moje zdanie) - nie widziałem bowiem specjalnej różnicy w zrobionych zdjęciach.
S5500 mam od kilku miesięcy i generalnie jestem zadowolony, w razie jakichś dokładniejszych pytań chętnie odpowiem.

memorando 22.03.2005 17:59

Cytat:

Napisany przez Kasprzak
wiem...
chodzilo mi o to ze napisales Nikon ze tylko jest git
A ja powiedzialem ze nie tylko sam Nikon :)

wiem kasprzak ale ja uważam za nr 1 nikona nr canona nikona mialem w lapach i jestem zakochany w tej firmie leżą w lapie nikony super i super jakość zdjęć mają lustrzanki nie to co cyfrówki zdjęcia są cieple i delikatne a cyfrówki nikona jako jedyne dorównują lustrzance ale to już są ceny kosmiczne:)

Kasprzak 22.03.2005 17:52

wiem...
chodzilo mi o to ze napisales Nikon ze tylko jest git
A ja powiedzialem ze nie tylko sam Nikon :)