Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Propozycje, sugestie, błędy forum (https://forum.cdrinfo.pl/f10/)
-   -   Podzielic OffTopic? (https://forum.cdrinfo.pl/f10/podzielic-offtopic-51582/)

Yarozelsky 01.05.2005 00:05

Cytat:

Napisany przez Czołgista
no fakt, ale mnie chodziło o coś w tym stylu :)
Np dział "Jestem zielony, pomocy !" gdzie można by pisać bez rejestracji
i taki dział byłby automatycznie czyszczony z tematów w których nikt się nie udziela np. od 7 dni.
Mała , bo mała ale może jest szansa że przez takie posunięcie mniej by powstawało w działach tematów typu "kupiłem nagrywarkę i co dalej?" lub podobnym klimacie :\

zresztą to takie moje myśli ulotne.

popieram w 100% ,chociarz jestem nowy to moge stwierdzidc ze jest duzo osob zapisujacych sie na forum tylko po to by rozwiazac jeden dany problem,no i potem jest pelno postow typu:
czym nagrywacie gry
albo dlaczego nieumiem nagrac 4,7gb na plycie dvd5,albo nieumiem nagrac xxxxxx dlaczego,itd itp
pozdrawiam :piwo:
edit:
biorac pod uwage liczbe gosci na forum [zawsze jest ich duzo]warto bylo by zrobic cos takiego

Czołgista 30.04.2005 22:58

Cytat:

Napisany przez bOObi
mysle ze pomysl z shoutboxem nie jest najlepszy, bo jak ktos chce to niech sena czata wejdzie...

no fakt, ale mnie chodziło o coś w tym stylu :)
Np dział "Jestem zielony, pomocy !" gdzie można by pisać bez rejestracji
i taki dział byłby automatycznie czyszczony z tematów w których nikt się nie udziela np. od 7 dni.
Mała , bo mała ale może jest szansa że przez takie posunięcie mniej by powstawało w działach tematów typu "kupiłem nagrywarkę i co dalej?" lub podobnym klimacie :\

zresztą to takie moje myśli ulotne.

andy 30.04.2005 21:42

Albo zrobic tak, ze nowe posty beda pisane juz w nowych dzialach a stare beda sobie lezec w dziale archiwum.

bOObi 30.04.2005 12:01

mysle ze pomysl z shoutboxem nie jest najlepszy, bo jak ktos chce to niech sena czata wejdzie...