Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray (https://forum.cdrinfo.pl/f11/)
-   -   Jak skopiować zabespieczony film DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f11/jak-skopiowac-zabespieczony-film-dvd-57038/)

Blade-mrn 26.09.2005 19:44

Jak skopiować zabespieczony film DVD
 
Mam problem ze skopiowaniem filmu Karol Człowiek który stał się papierzem na DVD tago który był w gazecie wyborczej, jest zabespieczony przed kopiowaniem a ja jestem początkujący co robić. Proszę o szybką pomoc

grudziadz1 26.09.2005 19:56

Cytat:

Napisany przez Blade-mrn
Mam problem ze skopiowaniem filmu Karol Człowiek który stał się papierzem na DVD tago który był w gazecie wyborczej, jest zabespieczony przed kopiowaniem a ja jestem początkujący co robić. Proszę o szybką pomoc

Polecam CloneDVD , DVD Decrypter i wiele innych programow

M@X 26.09.2005 20:00

Jesli CloneDVD, to obowiazkowo razem z AnyDVD. Ja polecam DVD-RB + CCE : http://www.cdrinfo.pl/artykuly/duet-dvd/ :taktak: !

Blade-mrn 26.09.2005 20:25

DVD Decrypter nie dał rady

Blade-mrn 26.09.2005 20:50

sam AnyDVD też niedał rady a clonedvd niechce się nawet podjąc zadania ??? ???

ed hunter 26.09.2005 21:08

Cytat:

Napisany przez Blade-mrn
sam AnyDVD też niedał rady a clonedvd niechce się nawet podjąc zadania ??? ???

który AnyDVD nie dał rady 5.4.1.1? - nie wierzę.

DVDFab Decrypter za darmo powinien dać radę.

Yarozelsky 26.09.2005 21:18

Ja ten film skopiowałem Anydvd+Shrink bez problemu ,film chyba nawet nie jest jakos specjalnie zabespieczony ;)

Blade-mrn 27.09.2005 15:00

ja używam anydvd 5.4.4.1 a anydvd i DVD Shrink razem jeszcze nie prubowałe

Blade-mrn 27.09.2005 15:50

a jak miałeś ustawione te programy że ci się udało bo mi niechce działac jak zgrałem na dysk to DVD Shrink chce wypalić płytę a jak mu włożę płytę to wywala się zebym włożył płytę o większej pojemnosci a to co mam na dysku niechce działać ??? ??? ???

Yarozelsky 27.09.2005 18:34