Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Stacjonarna nagrywarka DVD - wybór (https://forum.cdrinfo.pl/f15/stacjonarna-nagrywarka-dvd-wybor-58675/)

asterX 14.11.2005 14:07

Stacjonarna nagrywarka DVD - wybór

czesc! wymysliłem sobie ze kupie ojcu pod choinkę własnie taką nagrywarke bo 15 letnie video juz ledwo ciągnie. ale jestem prawie zupełnie zielony w tej kwestii. ojciec czesto nagrywa jakies seriale wiec ma to byc nagrywarka z HDD. kasy moge dać 1500 - 2000 plnów. słyszalem ze sony robi/robił dobre nagrywarki.
chcialbym poznac wasze opinie na temat w/w sprzetu, ew. sugestie itd.

pozdrawiam!

ed hunter 14.11.2005 14:28

nasze opinie będą subiektywne :>

Masz rację - jeśli nagrywarka stacionarna to tylko z HD.

i teraz tak: biorąc pod uwagę przyzwyczajenie Twojego ojca do VHS szukałbym raczej dobrego 6 głowicowego magnetowidu.

będzie to łatwiejsze w obsłudze i bardziej praktyczne dla ojca.

jeśli chodzi o stacjonarne nagrywarki DVD to mam do nich dużą niechęć ze względu na nieobsługiwanie różnych formatów.... może teraz jest inaczej, ale szkoda kasy

hojlo1 14.11.2005 18:04

..np. Pioneer DVR-530H , dostał tegoroczną nagrodę EISA 2005/2006 (lub jego tańszy odpowiednik DVR-433H).

Sam użytkuję model DVR-520H i nie kusi mnie na zmianę na nowszy (każdy model, ma jakieś swoje unikatowe funkcje).

Taka, przyzwoitej klasy nagrywarka sprawia, ze mój magnetowid HiFi poszedl całkowicie w odstawkę (nie wyrzuciłem, bo z modulatora w nim korzystam i tak po "kablu antenowym" czasami do sypialni puszczam obraz).

Nagrywarka z HDD = HIT !!!! , odciąża w znacznym stopniu PC (na warunki amatorskie - wystarczająco).
Pozdrawiam. ;)

ed hunter 14.11.2005 18:16

Cytat:

Napisany przez hojlo1
..np. Pioneer DVR-530H , dostał tegoroczną nagrodę EISA 2005/2006 (lub jego tańszy odpowiednik DVR-433H).