Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   DVD-Video (https://forum.cdrinfo.pl/f13/)
-   -   Problem The Film Machine (https://forum.cdrinfo.pl/f13/problem-film-machine-59861/)

kleo6 20.12.2005 09:21

Cytat:

Napisany przez PIOTR34
The Film Machine nie jest softem przeznaczonym do obróbki plików DV/AVI, ściągni sobie ze strony producenta Tmpgenc Plus wersja działa przez 30-dni ;)

Dzięki za info!

Zainstalowałem tę 14 dniową wersję testową Tmpegnc PLus. Zobaczymy czy cos z tego wyjdzie. Jeśli będę miał problemy to pozwolę sobie jeszcze napisać.
Pozdrawiam
kleo6

PIOTR34 19.12.2005 17:11

Cytat:

Napisany przez kleo6
Dzięki!! - widziałem ten poradnik.Powiem tak masa programów za kupę forsy...i drugie tyle czasu trzeba poświęcić na opanowanie sztuki....Ja jestem amatorem sztuki pt. kamera i śięgam po nią sporadycznie dla własnego użytku i myślałem o czymś "łopatologicznym". Myślałem ,że The Film Machine będzie rozwiązaniem dobrym ale nie czyta zgranego z kamery materiału.

Plik wynikowy po zgraniu materiału z kamery ma format *.avi.

Możej jednak jest jakiś powód dlaczego wspomniany The Film.... nie otwiera zgranego pliku a jak wspomniałem np ."Unlead Video Studio 8" radzi sobie z tak zgranym plikiem?

Pozdrawiam
Nadal licząc na pomoc
kleo6

The Film Machine nie jest softem przeznaczonym do obróbki plików DV/AVI, ściągni sobie ze strony producenta Tmpgenc Plus wersja działa przez 30-dni ;)

kleo6 19.12.2005 16:57

Cytat:

Napisany przez PIOTR34
Jeśli chcesz przerobić plik DV/AVI to skorzystaj z tego poradnika --> TU

Dzięki!! - widziałem ten poradnik.Powiem tak masa programów za kupę forsy...i drugie tyle czasu trzeba poświęcić na opanowanie sztuki....Ja jestem amatorem sztuki pt. kamera i śięgam po nią sporadycznie dla własnego użytku i myślałem o czymś "łopatologicznym". Myślałem ,że The Film Machine będzie rozwiązaniem dobrym ale nie czyta zgranego z kamery materiału.

Plik wynikowy po zgraniu materiału z kamery ma format *.avi.