![]() |
PSX i audiotracki
Zrobiłem kopię gry na PSX. Konkretnie - Colin McRae.
Wypaliłem płytkę (Verbatim Crystal SuperAzo) Alcoholem120% z poprawnym profilem i prędkością x4. Kopia się ładnie wgrywa ale zauważyłem że nie ma dźwięku podczas naprawy auta (a powinien być). Dźwięk jest audiotrackiem i normalnie znajduje się na płytce, problem w tym że podczas gry się "nie odpala". Podobny problem miałem też przy kopii któregoś ISS'a. Nie miałem muzyki podczas dema ani słownej zapowiedzi "AjEsEs Pro..." na planszy tytułowej, mimo że te audiotracki są nagrane. Czy ktoś miał taki przypadek? O co tu chodzi? |
Hmm... ja również kopiowałem Colina Alcoholem i jest wszystko jak należy.
Czy audio jest na płycie (w sensie czy w "dashu" ;) PSX czyta te tracki) ? Jeśli tak, to ja nie mam pojęcia czemu gra ich nie wczytuje. Proponuję skopiować CDRWinem (wystarczy ci trial - od golden hawk). Jeśli wszystko będzie ok. wina programu, jeśli nie, wina nagrywarki lub samej gry. |
eee tak to juz bywa z emulatorami uzyj epsxe zamiast vgs'a. Jesli tak masz bo kilka razy załowałem ,ze musze cierpiec ten bul. No ale niestety zawsze jest inne wyjscie jak cos nie działa wiec spróbuj tego własnie ;)
|
Cytat:
Kiedy mowa jest chyba o konsoli :) |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.