![]() |
Czarnobiałe gry (PSX)
Witam.
Gdy odpalam kopie zapasowe gier na moim Playstation, obraz w grach jest czaronobiały - domyślam się, że to przez to, że gry są w NTSC. Tak więc mam pytanie, czy jest jakiś sposób na "ukolorowienie" gier? (np. dodatkowymi kabelkami, bo chyba gdzieś słyszałem o takiej metodzie.) |
|
A czy stosując podaną tutaj metodę
http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...2pal/index.php (jeżeli w ogóle konwersja przebiegnie pomyślnie) obraz w grach stanie się kolorowy? Czy jest to tylko sposób na to by w ogóle odpalić grę na telewizorze nie obsługująym NTSC? |
Powinno, choc glowy sobie uciac nie dam... DesDen?
|
U mnie wszystko ***347;miga ;-)
Kiedy***347; dawno temu mia***322;em tv Sonic taki malutki 14'calowiec. Mia***322;em na pocz***261;tek problem z action replayem, gdy***380; nie wiedz***261;c czemu obraz mia***322;em czarnobialy mimo zakupionego kabla rgb specjalnie na potrzeb***281; kolorowego obrazu w nim. I robi***322;em oczywi***347;cie szum, o to w sklepie czemu nie dzia***322;a, tam pani w***322;***261;czy***322;a i pokaza***322;a ze dzia***322;a, a u mnie nie ***347;miga***322; mimo adnotacji w instrukcji AR ze go trzeba miec, aby sie cieszyc w***322;asnie takim obrazem. No wi***281;c g***322;***243;wkuj***261;c si***281;, co mog***322;o si***281; sta***263; i czemu mi nie ***347;miga na kanale Video! w***322;***261;czy***322;em telegazete i moje oczy uj***380;a***322;y dziwny bubel - by***322; to obraz kolorowy jak to si***281; mog***322;o sta***263;? - nie wiem....mimo to nie wiem czy ci si***281; przyda taka informacja. |
Powinien wystarczy***263; kabel RGB
|
Ja miałem tak samo czarnobiałe gry. Gram na 21" Daewoo. On też nie rozpoznaje NTSC. Dopóki nie dokupiłem przejściówki NTSC-PAL. Wiem że nieoryginalna, ale nieżle śmiga
|
Cytat:
Robi***322;em obraz p***322;yty w Nero i Alcoholu. Przy u***380;yciu pal4u2k wywala b***322;***261;d I/O error 131 i qpa. |
Już sobie zamówiłem na Allegro konwerter i problem (mam nadzieję) z głowy.
|
Cytat:
Natomiast: Jaki program wywala taki błąd? Wszystkie programy patchujące PAL<->NTSC wymagają *.bin-a (lub bliźniaczy format). |
Cytat:
To znaczy, ***380;e ma zrobi***263; obraz ISO, konwersj***281; na bin i dopiero potem konwersj***281; NTSC->PAL? |
Nie robi się obrazów *.iso dla PSX/PS2 CD. ;) Niektóre gry w ten sposób "uszkodzisz" (strata leap sectors i danych subkanałowych).
Od razu zrób image w *.bin/*.cue. Konwertery to nie najlepszy pomysł. CDRWin-em (wg. naszego tutorialu - to ważne) lub A120% z profilem playstation/2 (ponoć nowe obsługują ten format, głowy nie dam). Ewentualnie *.img/*.ccd/*.sub |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 10:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.