![]() |
PS2 + dysk twardy + HDLoader 3.1??
Na stronie http://konsole.cdrinfo.pl jest artykuł o programie HDLoader 3.1.
Dzięki niemu można zgrać zawartość gier na dysk twardy. Więc poszukałem na googlu więcej szczegółów i znalazłem to: http://www.konsola.pl/hardware.php?art_id=208 Czy ktoś korzystał już tej metody?? Jakie dyski twarde mogę podłączyć do PS2?? |
Tak wystarczy Google 1 i sekunda na twój problem: ps2+hdd+list
http://ps2drives.x-pec.com/?p=list Tak swoją drogą to text o mozliwości Hdloader'a/Hdadvance'a był kiedyś u nas naszym serwisie, usunelismy go z prostej przyczyny, bo się zabardzo przestarzał na mozliwosci jakie owy wynalazek potrafi. Niebawem napewno się pojawi stosowany artykul na ten temat - a tym czasem jak masz pytania to pisz, napewno pomozemy :spoko: |
Tą stronkę co podałeś to już znalazłem w działe faq na stronie HDLoadera :) A co do artykułu o programie to napewno się przyda.
Program ma duże możliwości. Obsługuję chyba wszytkie obecnie konsole jakie są na rynku. Oby ukazały się kolejne wersję HDLoadera :spoko: |
Cytat:
Witamy nowego usera... mimo iż CDRi jest stricte PCtowym serwisem znalazło się paru 'konsolowców' z krwi i kości, także w razie problemów/pytań zapraszamy ponownie. :taktak: |
Cytat:
BTW. Niedługo ma wyjść nowa scenowa wersja 0.8. Stay tuned ;) |
Cytat:
|
A mi udalo sie wsadzic do mojej PS2 dysk twardy Seagate 200GB mimo ze pisano ze jest niekombatybilny. Wystarczylo troche pracy, podpilowanie blaszki w HD Adaptorze aby powiekszyc odleglosc wtyku IDE od wtyku zasialnia i po krzyku. Uzywam HD Advance 3.0 i jest OK. Jest pare gier niekompatybilnych ;( ale to wlasnie na HDD Gran Turismo 4 dalo sie odpalic po raz piwerwszy podczas gdy "kopie" nie chcialy w ogole ruszyc.
Do zgrywania polecam z allegro kabelek IDE-USB2.0 z zasilaczem, oraz program WINHIIP do zgrywania z PC na HDD. Jest inna metoda, zgrania HDLoadera na memory card, nie potrzabny jest zakup plyt HD Advance, poza tym powstaja patche dla gier tak odpalanych, ktorych nie da rady odpalic przy pomocy plyt HD Advance (np. Shadow of Colossus). To moje pare groszy do tematu... |
Cytat:
Trochę się namieszało na rynku...Dawno, dawno temu pewna grupa wydała HDLoader. Sony się nie spodobało i musieli zwinąć intereses. HDL szybko zawitał w podziemniu i tam nadal był rozwijany głównie przez fanów (nie długo powstał fajny programik do unifikacji różnych patchy - szczegóły w niusie na stronie głównej kCDRi). Obecnie jest kilka wersji HDLa: - oryg. odpala chyba tylko oryginale gry (waży różnie, zależy w jakiej jest postaci czy obrazu czy samego elfa - kilka/kilkasetMB) - spatchowany HDL, aby mógł odpalać kopie. - różne wersje HDLa (UDMA, itd...) - scenowy HDL obecnie w wersji 0.7e (spakowany) - scenowy HDL obecnie w wersji 0.7e (niespakowany) i złodziejskie imitacje HDA1/2/3, HDL3.0 Jeśli się mylę, to popraw mnie emce. Mało wiem na ten temat.... |
Cytat:
|
@Berion
Hmmm... a czy przypadkiem autor oryginalnego HDLa nie by***322; jeden cz***322;owiek (Sjeep)? Szczerze m***243;wi***261;c nie wiem. Z tymi wersjami HDLa to nie jest tak prosto... Jest ich ca***322;a masa, jako ***380;e w***322;a***347;ciwie ka***380;dy mo***380;e zrobi***263; sobie w***322;asny egzemplarz dostosowany do swoich potrzeb :) Og***243;lnie mo***380;na wyr***243;***380;ni***263;: - t***322;oki - HDL, HDA, HDL 3.1 - twory scenowe (spatchowane) - xDMA (pr***281;dko***347;***263; pracy dysku), patche zwi***281;kszaj***261;ce kompatybilno***347;***263; HDLa, scrackowany (umo***380;liwia zgrywanie backup***243;w z poziomu PS2), DVD9, LBA 48bit, fixy dla poszczeg***243;lnych gier (Suikoden V, Shadow of the Colossus etc.) To tak bardzo og***243;lnie... @chris996 - wersja 0.8 to HDL z zaaplikowanymi patchami zwi***281;kszaj***261;cymi funkcjonalno***347;***263; i kompatybilno***347;***263;. |
Cytat:
Cytat:
Czy ja wiem czy pogodzić z porażką? Dzielnie walczy, a raczej developerzy walczą zabezpieczając gry przed uruchamianiem z HDD (vide wspomniane już NICO). Czy ja wiem czy niestety? Mając alternatywę dla zużuycia po jakimś czasie napędu w postaci HDD to wybór jest oczywisty. Więc moim zdaniem jak najbardziej stety... Doceniłem to dopiero na Xboxie (nie mam NA). Jak szykuje się jakaś dłuższa rozgrywka mielę płytę przez FTP. Oszczędzam napęd, gry się odrobinę szybciej wczytują, a i nie muszę ruszać czterech liter na półkę z płytami. To jest świetny patent :taktak: Taka mała dygresja: Tak samo mnie dziwi zabezpieczanie save'ów... :glupek: Po co? |
Cytat:
efekty? - ocenzurowana gra, jakies tam odszkodowanie pewnie na cele dobroczynne w milionach i bóg wie jeden co :d |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.