Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   PS2 + dysk twardy + HDLoader 3.1?? (https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps2-dysk-twardy-hdloader-3-1-a-65988/)

chris996 11.06.2006 14:13

PS2 + dysk twardy + HDLoader 3.1??
 
Na stronie http://konsole.cdrinfo.pl jest artykuł o programie HDLoader 3.1.
Dzięki niemu można zgrać zawartość gier na dysk twardy.
Więc poszukałem na googlu więcej szczegółów i znalazłem to:
http://www.konsola.pl/hardware.php?art_id=208
Czy ktoś korzystał już tej metody?? Jakie dyski twarde mogę podłączyć do PS2??

Desden 11.06.2006 14:55

Tak wystarczy Google 1 i sekunda na twój problem: ps2+hdd+list
http://ps2drives.x-pec.com/?p=list

Tak swoją drogą to text o mozliwości Hdloader'a/Hdadvance'a był kiedyś u nas naszym serwisie, usunelismy go z prostej przyczyny, bo się zabardzo przestarzał na mozliwosci jakie owy wynalazek potrafi.
Niebawem napewno się pojawi stosowany artykul na ten temat - a tym czasem jak masz pytania to pisz, napewno pomozemy :spoko:

chris996 11.06.2006 15:10

Tą stronkę co podałeś to już znalazłem w działe faq na stronie HDLoadera :) A co do artykułu o programie to napewno się przyda.
Program ma duże możliwości. Obsługuję chyba wszytkie obecnie konsole jakie są na rynku. Oby ukazały się kolejne wersję HDLoadera :spoko:

Berion 11.06.2006 16:58

Cytat:

Napisany przez chris996
[...] Obsługuję chyba wszytkie obecnie konsole jakie są na rynku. Oby ukazały się kolejne wersję HDLoadera :spoko:

Programy na konsole nie są pisane pod konkretne ich wersje (chyba, że "debug/dev" lub "retail"). Problem to kompatybilność danego HDD z PS2, jego sposób podłączenia (w Slimach jest dość problematyczne) i gier. Niektóre są złośliwie zabezpieczone przed uruchamianiem z dysku (bezsens).

Witamy nowego usera... mimo iż CDRi jest stricte PCtowym serwisem znalazło się paru 'konsolowców' z krwi i kości, także w razie problemów/pytań zapraszamy ponownie. :taktak:

emcepl 12.06.2006 23:51

Cytat:

Napisany przez chris996
Oby ukazały się kolejne wersję HDLoadera :spoko:

Unikaj jak ognia finansowego wspierania złodziei. Ściągnij HDLa z netu :)
BTW. Niedługo ma wyjść nowa scenowa wersja 0.8. Stay tuned ;)

chris996 13.06.2006 13:22

Cytat:

Napisany przez emcepl
BTW. Niedługo ma wyjść nowa scenowa wersja 0.8. Stay tuned ;)

Scenowa wersja 0.8?? To jest jakiś klon HDLoadera?? Można prosić o więcej informacji??:spoko:

sebek1 13.06.2006 15:20

A mi udalo sie wsadzic do mojej PS2 dysk twardy Seagate 200GB mimo ze pisano ze jest niekombatybilny. Wystarczylo troche pracy, podpilowanie blaszki w HD Adaptorze aby powiekszyc odleglosc wtyku IDE od wtyku zasialnia i po krzyku. Uzywam HD Advance 3.0 i jest OK. Jest pare gier niekompatybilnych ;( ale to wlasnie na HDD Gran Turismo 4 dalo sie odpalic po raz piwerwszy podczas gdy "kopie" nie chcialy w ogole ruszyc.

Do zgrywania polecam z allegro kabelek IDE-USB2.0 z zasilaczem, oraz program WINHIIP do zgrywania z PC na HDD.

Jest inna metoda, zgrania HDLoadera na memory card, nie potrzabny jest zakup plyt HD Advance, poza tym powstaja patche dla gier tak odpalanych, ktorych nie da rady odpalic przy pomocy plyt HD Advance (np. Shadow of Colossus).

To moje pare groszy do tematu...

Berion 13.06.2006 16:21

Cytat:

Napisany przez sebek1
[...] poza tym powstaja patche dla gier tak odpalanych, ktorych nie da rady odpalic przy pomocy plyt HD Advance (np. Shadow of Colossus). [...]

Tak się akurat składa, że goście od HDA i HDL (ten sklonowany) unifikują scenowe patche i wydają kradziony produkt, ba jeszcze na nim sporo zarabiają!

Trochę się namieszało na rynku...Dawno, dawno temu pewna grupa wydała HDLoader. Sony się nie spodobało i musieli zwinąć intereses.

HDL szybko zawitał w podziemniu i tam nadal był rozwijany głównie przez fanów (nie długo powstał fajny programik do unifikacji różnych patchy - szczegóły w niusie na stronie głównej kCDRi).

Obecnie jest kilka wersji HDLa:
- oryg. odpala chyba tylko oryginale gry (waży różnie, zależy w jakiej jest postaci czy obrazu czy samego elfa - kilka/kilkasetMB)
- spatchowany HDL, aby mógł odpalać kopie.
- różne wersje HDLa (UDMA, itd...)
- scenowy HDL obecnie w wersji 0.7e (spakowany)
- scenowy HDL obecnie w wersji 0.7e (niespakowany)

i złodziejskie imitacje HDA1/2/3, HDL3.0

Jeśli się mylę, to popraw mnie emce. Mało wiem na ten temat....

chris996 13.06.2006 20:39

Cytat:

Napisany przez Berion
Trochę się namieszało na rynku...Dawno, dawno temu pewna grupa wydała HDLoader. Sony się nie spodobało i musieli zwinąć intereses.

Nic dziwnego, że musieli zwinąć interes. Dzęki temu programowi da się skopiować gry i potem odpalić z dysku twardego. Ale zwolenicy odpalenia kopi zapasowej nie dali za wygraną, i obecnie mamy klony HDLoadera. Sony musi się pogodzić z porażką. Niestety :P

emcepl 13.06.2006 20:43

@Berion

Hmmm... a czy przypadkiem autor oryginalnego HDLa nie by***322; jeden cz***322;owiek (Sjeep)? Szczerze m***243;wi***261;c nie wiem.

Z tymi wersjami HDLa to nie jest tak prosto... Jest ich ca***322;a masa, jako ***380;e w***322;a***347;ciwie ka***380;dy mo***380;e zrobi***263; sobie w***322;asny egzemplarz dostosowany do swoich potrzeb :)
Og***243;lnie mo***380;na wyr***243;***380;ni***263;:
- t***322;oki - HDL, HDA, HDL 3.1
- twory scenowe (spatchowane) - xDMA (pr***281;dko***347;***263; pracy dysku), patche zwi***281;kszaj***261;ce kompatybilno***347;***263; HDLa, scrackowany (umo***380;liwia zgrywanie backup***243;w z poziomu PS2), DVD9, LBA 48bit, fixy dla poszczeg***243;lnych gier (Suikoden V, Shadow of the Colossus etc.)
To tak bardzo og***243;lnie...

@chris996 - wersja 0.8 to HDL z zaaplikowanymi patchami zwi***281;kszaj***261;cymi funkcjonalno***347;***263; i kompatybilno***347;***263;.

Berion 13.06.2006 21:20

Cytat:

Napisany przez emcepl
[...] a czy przypadkiem autor oryginalnego HDLa nie był jeden człowiek (Sjeep)? [...]

Nie pamiętam, dawno to już było. Sjeepa znam tylko z jego packera elfów.

Cytat:

Napisany przez chris996
[...] Sony musi się pogodzić z porażką. Niestety

[...]

Czy ja wiem czy pogodzić z porażką? Dzielnie walczy, a raczej developerzy walczą zabezpieczając gry przed uruchamianiem z HDD (vide wspomniane już NICO). Czy ja wiem czy niestety? Mając alternatywę dla zużuycia po jakimś czasie napędu w postaci HDD to wybór jest oczywisty. Więc moim zdaniem jak najbardziej stety...

Doceniłem to dopiero na Xboxie (nie mam NA). Jak szykuje się jakaś dłuższa rozgrywka mielę płytę przez FTP. Oszczędzam napęd, gry się odrobinę szybciej wczytują, a i nie muszę ruszać czterech liter na półkę z płytami.

To jest świetny patent :taktak:

Taka mała dygresja:
Tak samo mnie dziwi zabezpieczanie save'ów... :glupek: Po co?

Desden 13.06.2006 21:34

Cytat:

Napisany przez Berion

Taka mała dygresja:
Tak samo mnie dziwi zabezpieczanie save'ów... :glupek: Po co?

Jak to po co? żeby nie było afery jak z modem Hot Coffe :rotfl:
efekty? - ocenzurowana gra, jakies tam odszkodowanie pewnie na cele dobroczynne w milionach i bóg wie jeden co :d


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 13:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.