![]() |
Reset modemu? (SB4200)
Mam modem Motoroli jak w temacie i problem - od jakiegosa czasu po kilkunastu godzinach pracy modem przestaje wysylac i odbierac dane z sieci,, wszystkie diody sie swieca oprocz activity ktora powinna mrugac.
Jedyne co moge zrobic to odlaczyc modem z sieci i podlaczyc - wtedy zaczyna dzialac (wylaczenie i wlaczenie przyciskiem nic nie daje) Dlatego pytam czy znacie jakis sposob na reset modemu z poziomu windy (plus najlepiej jakis program ktory moglby to wykonywac co okreslona ilosc h) |
http://broadband.motorola.com/consum...HQL_driver.exe
Sciagnij te sterowniki, odinstaluj najpierw swoje, a pozniej zainstaluj te. Powinno zadzialac mimo, ze to nie sa dokladnie do tego modemu. |
Cytat:
link co prawda nie dziala ale znalazlem w wersji 2.4.5 (v2.4.5_WHQL_Drivers.exe) jesli nie pomoze bede pisal dalej :) |
Też kiedyś miałem ten problem, rozwiązania są dwa:
Jeżeli masz ten modem podłączony przez usb, to rozwiązaniem problemu będzie zakup najtańszej karty sieciowej i podłączenie modemu za jej pomocą. Jeżeli masz już podłączony modem przez kartę to pomoże tylko telefon do dostawcy netu, bo masz za słaby sygnał i stąd te problemy. :) |
Cytat:
|
Cytat:
Zmiana sterowników raczej tu nie pomoże, bo problem leży po stronie usb, wystarczy zmiana konfiguracji sieci (np. dołączenie nowych użytkowników przez operatora) i usb wariuje bo nie potrafi prawidłowo odczytać przychodzących od operatora danych. Zeby było śmieszniej to w momencie, gdy u Ciebie modem "wisi" to u operatora jest wszystko o.k. i pokazuje, że połączenie jest w porządku. Jak znów się zawiesi to zawalcz z kartą. || |
Jak jedziesz na USB to zobacz we w***322;a***347;ciwo***347;ciach USB czy nie masz zaznaczonej opcji : Zezwalaj na wy***322;***261;czenie w celu oszcz***281;dzania energii czy co***347; podobnie brzmi***261;ce.
|
z tym USB to po czesci sciema
wina lezy prawdopodobnie po stronie operatora, ktory powinien zadbac o prawidlowa konfiguracje u mnie problemy ze stabilnoscia, ktore wg operatora kablowki wynikaly z USB, ustaly w momencie, gdy zlozylem pisemna skarge na konkretna osobe do wlasciciela kablowki - nagle okazalo sie, ze moga to U SIEBIE skonfigurowac oczywiscie nadal glupa rzneli ze to nie ich wina byla i nie wiedza co pomoglo wpadli, gdyz mialem dokladne logi mojego systemu i zapisy rozmow z deb*em z obslugi klienta |
probowlem wszystkiego co napisaliscie lacznie z przelaczeniem na karte sieciowa (zintegrowana) i dalej to samo, wyslalem wczoraj 2 maile do admina, poki co 0 odpowiedzi
|
Cytat:
Bo jeżeli nie podałeś, a net działał bez problemu po podłączeniu modemu do karty, to rzeczywiście jest coś nie tak z tym operatorem! ;) |
Cytat:
|
Wojujesz z Toyą czy Multimediami ?
|
Cytat:
|
Cytat:
zmieniła się konfiguracja sieci i raczej niemożliwe jest, aby po podłączeniu modemu do karty sieciowej sieć działała, no chyba że w Twoim przypadku jest to jakaś kilkuosobowa sieć osiedlowa. Jeżeli tak jest to po prostu zadzwoń do gościa, że masz za słaby sygnał i zanika. Jeżeli nie będzie reakcji to może czas zmienić operatora? P.S. Moja kablówka kilka dni temu zrobiła mi prezent zwiększając szybkośc z 2Mb do 3 Mb nie podnosząc ceny za usługę! :spoko: |
Cytat:
dlaczego mialoby nie dzialac po przelaczeniu nasieciowke? na osiedlu mam jakies 15000 mieszkan z czego sporo ma neta wiec nie tak malo :) jak sie znowu ****ie to uzupelnie mail o adres mac :szczerb: z tym telefonem bylby problem - w zeszlym roku dzwonilem do niego (numer podany w osiedlowej tg) i sie dowiedzialem ze koles juz tam nie pracuje od (uwaga uwaga) roku! |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.