Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Laptop Dell-a, problem z dyskiem... (https://forum.cdrinfo.pl/f5/laptop-dell-problem-dyskiem-67499/)

Adalis 13.09.2006 08:14

Laptop Dell-a, problem z dyskiem...
 
Witam
Po postawieniu systemu niestety latpop na drugi dzień ma problem z włączeniem się.
Kiedy diagnozuje go oprogramowaniem dell-a przy sprawdzaniu dysku dostaje komunikaty:

"Test Errors
IDE Disk 0 - Confidence Test
Result Code: 0F00-1342
Msg: IDE device failed: Address not found.

Test Errors
IDE Disk 0 - Confidence Test
Result Code: 0F00-1342
Msg: IDE device failed: Address not found.

IDE Disk 0 - Device Self Test
Result Code: 0F00-0142
Msg: IDE device failed: Address not found.

IDE Disk 0 - Read Test
Result Code: 0F00-0244
Msg: Block 232431: Uncorrectable data error or media is write protected.

IDE Disk 0 - Verify Test
Result Code: 0F00-1A44
Msg: Block 232431: Uncorrectable data error or media is write protected."

Da się z tym coś zrobić czy poprostu juz po dysku ?
Pozdrawiam

marynarz 13.09.2006 10:06

W zaleznosci od tego jaki to dysk to producent udostepnia soft diagnostyczny ktory moze pomoc a na pewno powie cos wiecej.
Zainteresuj sie Hiren's BootCD.

pawelblu 13.09.2006 15:50

Jezeli masz firmowa gwarancje Della, to zadzwon, oni Ci wszystko ladnie wymienia i jeszcze przeprosza :)
Natomiast jak nie masz to jeszcze posprawdzaj czy dysk jest padniety. Moze wywal wszystko i zainstaluj jeszcze raz. To sie tak popsulo z dnia na dzien ?? Tak po prostu po instalacji systemu :| ??
Natomiast jezeli rzeczywiscie Ci dysk padl, to polecam Samsunga. Nawet jezeli Ci sie rozwali w czasie gwarancji (3 lata), to niezaleznie od tego co sie z nim stalo (czy to z Twojej winy - spadl Ci laptop, czy nie) dajesz opis uszkodzenia "nie dziala" i wymieniaja na nowy bez czepiania.

Adalis 14.09.2006 07:40

Cytat:

Napisany przez pawelblu
Jezeli masz firmowa gwarancje Della, to zadzwon, oni Ci wszystko ladnie wymienia i jeszcze przeprosza :)
Natomiast jak nie masz to jeszcze posprawdzaj czy dysk jest padniety. Moze wywal wszystko i zainstaluj jeszcze raz. To sie tak popsulo z dnia na dzien ?? Tak po prostu po instalacji systemu :| ??

Niestety gwarancji juz nie ma dawno, to jest stary model dell-a (Latitude CPi A300ST)
Jeszcze jedna rzecz którą zauwarzyłem to to że laptop kiedy jest "zimny" to znajduję te
błędny na dysku, natomiast kiedy go tak zostawie na kilka godzin włączonego to problem znika
i nagle nawet błędy znikają... Wszystko wskazuje że dysk bedzie uszkodzony...

BD 14.09.2006 08:08

Sprawd***378; pod***322;***261;czenia dysku do laptopa. Mo***380;e jaki***347; zimny lut si***281; pojawi***322;. Objaw mo***380;e by***263; podobny.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:17.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.