![]() |
Cuda na kiju - czyli jak wypalić taki obraz
Dla odmiany dzi***347; sam mam problem ;)
Ot***243;***380; mam dziwny obraz gry na PSXa. Jest w postaci... *.bin/*.cue/*.bwt/*.sub Pr***243;bowa***322;em wysma***380;y***263; ju***380; wieloma programami. Najpierw w obroty poszed***322; CDRWin (na co sugeruje cue), p***243;***378;niej BlindWrite (na co sugeruje *.bwt), A120%... rezultat zawsze ten sam. Gra nie bootuje si***281; na PSXie. Co ciekawsze: "pierwotny" obraz (*.bin) dzia***322;a na emulatorach (ePSXe/VGS), wypalone p***322;yty ju***380; nie. Pr***243;bowa***322;em te***380; r***281;cznie zrobi***263; w***322;asny image (czyli wypakowa***322;em pliki z obrazu i go od nowa zbudowa***322;em). Oczywi***347;cie nic mi to nie da***322;o (wida***263; potrzebne jej te subkna***322;ay :( ). Nie mam poj***281;cia co z tym zrobi***263;. Chcia***322;bym t***261; gr***281; kupi***263; - to oczywiste, ale nie mam jak - w europie jej nie ma (zreszt***261; nawet w stanach jej nigdy nie by***322;o), a na aukcjach stoi po bajo***324;skich sumach. Obecnie min***281;***322;o 11 lat od czasu jej premiery. |
@Berion pod***322;***261;cz obraz przez DT i zr***243;b RIPa.
|
Zapomnia***322;em dopisa***263;, ***380;e tak te***380; si***281; nie da. Montowa***322;em arkusze i bin-a, gra nie odpala si***281; ani na konsoli, ani na emu. Wywali***322;em p***243;***322; cake'a na te eksperymenty.
Dodam te***380;, ***380;e poprawia***322;em bloki ECC/EDC - efekt ten sam. Mo***380;e to jakie***347; zabezpieczenie? Tyle, ***380;e nie ma czym tego sprawdzi***263; :( Wszystkie progi i tak zawsze poka***380;***261; libcrypt, co by si***281; nie dzia***322;o na tej p***322;ycie. Moja irytacja si***281;ga zenitu... Jak to m***243;wi***261;: trafi***322;a kosa na kamie***324; :D ... Ale MUSI by***263; jaki***347; spos***243;b! |
co to za gra? być może dałoby się "załatwić" inną kopię...
|
@Berion a nie ma tam ***380;adnego pliczku w kt***243;rym opisane by by***322;o jak to wypali***263; ?
|
Hmm spr***243;buj przebudowa***263; obraz dodaj***261;c menu Loser'a i gdy na PSX'ie zbootuje sie kopia z menu losera a po wybraniu gry, gra nie bedzie dzia***322;a***263; to moze to byc jakies zabezpieczenie...
|
Cytat:
Problem w tym, że jest tylko jedno źródło. Może ktoś ma oryginał i chciałby się pozbyć za rozsądną cenę? :D Cytat:
Cytat:
Niby tak, ale jakie zabezpieczenie. Widział ktoś zabezpieczenie, żeby nie dało się tego poprawnie zamontować w virtualu (skoro taka kopia jest potem 'be'), wypalić, ani nawet modyfikować (na PSXa ofkoz)? Mam jeszcze jeden pomysł, być może głupi, ale... może ten *.bin to tak naprawdę *.img i wtedy byłoby jasne po co *.sub i dwa rodzaje arkuszy. Nie wiem... sprawdze. Jak nie zadziała to potrzebny byłby program zdolny importować (wlepiać) subkanały do już istniejącego obrazu... o ile taki istnieje :| |
Cytat:
http://cgi.ebay.ie/PSX-Import-POLICE...QQcmdZViewItem Tu więcej, ale i ceny już wyższe. http://videogames.search.ebay.ie/Pol...rcloZQQsaslcZ2 Jesteś zainteresowany? :) |
Cytat:
|
Jak dzieci... :mruga:
:D |
niestety lipa, ale sproboj mojego sposobu na wyodrebnienie danych subkanalowych do jednego pliku potem zrobienie ISO od zera czyli wypakowanie tych danych i zrobienie z tego w mode2 i potem taki obraz bez subkanalow polaczyc z tym plikiem wczesniejszym subkana***322;owym tworzac nowy obraz...
|
Jaką wersją BlindWrita wypalałeś ?
|
Po co odkopujesz temat?
Reetou: Od zwracania uwagi jest GTW, a nie Ty... :zolta: |
Cytat:
:D |
Po to żeby pomóc :)
Ja nagrałem i ten sam obraz co Berion i działa mi na PsOne :) |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 02:28. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.