![]() |
*.sys/*.ico - czyli nasze ikonki save'ów na PS2
Ilość załączników: 4
Zapewne nie jeden z nas, trzyma na PS2MC r***243;***380;nego rodzaju programy (emu, divx playery etc...). Nie ka***380;dy scenowy prog robi swoj***261; ikonk***281; co owocuje wy***347;wietlenie w PS2 Browser "Corrupted File". To oczywi***347;cie normalne zjawisko - tak konsola traktuje wszyskie katalogi bez plik***243;w icon.sys i nazwa.ico/icn.
Poni***380;ej, w za***322;***261;czniku do pobrania trzy przez nas przygotowane ikonki. Oczywi***347;cie ich nazwy wy***347;wietlane w Browserze mo***380;na dowolnie edytowa***263; np. w PS2SB. Nale***380;y jednak pami***281;ta***263; o tym, ***380;e PS2 Save Builder b***322;***281;dnie zapisuje spacj***281; w S-JIS i trzeba j***261; potem r***281;cznie poprawi***263; w dowolnym hexedytorze (8100h -> 8140h). W przeciwnym razie PS2 nie wy***347;wietli strig***243;w znajduj***261;cych si***281; po tym znaku! Gdzie skopiowa***263; ww. pliki na PS2MC? Do folderu z programem, kt***243;ry chcemy "uwidoczni***263;" np.
W przygotowaniu jest r***243;wnie***380; konwerter z 3DMaxa do formatu akceptowanego przez PS2 (tudzie***380; plugin do ww.). Kiedy release? Trudno powiedzie***263;, nie ja pisz***281; ten program tylko ffgriever. Tymczasem je***347;li kto***347; chce zrobi***263; w***322;asn***261; mo***380;na skorzysta***263; z plugina do Milkshape3D (jest na PS2SaveTools). Edit: W za***322;***261;czniku znajduje si***281; ju***380; gotowy program. Cytat:
ps2ic [opcje] plik.3ds plik.ico
2d gfx by Berion / 3d gfx by FFGriever all rights reserved ;] >> Download << // Przepraszam za s***322;ab***261; jako***347;***263; zdj***281;***263;, ale nie mam lepszej cyfr***243;wki. |
***346;wietna Robota :) :D
[offtopic] A umia***322; by***347; zedytowac ikonki save'***243;w z PSX'a? (tzn edytowac to i ja potrafie :P) ale chodzi mi o te domy***347;lne zapisane w obrazie gry? [/offtopic] |
W zasadzie to by***322;oby mo***380;liwe, trzeba tylko znale***378;***263; miejsce gdzie s***261; przechowywane. To s***261; prawdopodobnie *.tim-y, ale bez nag***322;***243;wka.
Dobrym punktem na pocz***261;tek jest przyjrzenie si***281; samemu save'owi. Przyjrze***263; si***281;, gdzie zaczyna si***281; img i skopiowa***263; jego kawa***322;ek. Wklei***263; te warto***347;ci do hexa i przejecha***263; po obrazie. Zast***261;pi***263; nie by***322;oby problemu, bo nie zale***380;nie od formatu plik b***281;dzie tyle samo wa***380;y***263; (no w ko***324;cu to tylko cztery bity). Druga koncepcja to zapisa***263; ten obrazek z save'a w jakim***347; normalnym formacie (ale jako 4bitowy ***380;eby potem przy obni***380;aniu nie uzyska***263; innych kolor***243;w), nast***281;pnie zapisa***263; go jako *.tim, wyci***261;***263; pierwsze 8 lub 20 byte'***243;w (sam header lub header+clut - clut mog***261; by***263; wsp***243;lne dla ka***380;dej klatki animacji) i otworzy***263; hex edytorem. Skopiowa***263; to i poszuka***263; tego w obrazie. Trzecia koncepcja (cho***263; nie wiem czy s***322;uszna) to prze***322;***261;czy***263; si***281; w hex edytorze na SJIS. Wtedy ***322;atwiej by***322;oby zlokalizowa***263; img (tzw. widoczna kaszana). Problem mog***261; stanowi***263; ikony animowane. Ponadto (podobnie jak jest na PS2) ikon b***281;dzie kilka (adekwatnie do ilo***347;ci klatek). Mo***380;liwe te***380;, ***380;e jest to jaka***347; sta***322;a ich liczba (okre***347;lona ilo***347;***263; miejsca w bloku na save'ie). Kombinuj, pomog***281;. |
Bez kitu ale widze tu iz mamy do czynienia z szerokim zakresem wiedzy na temat ps2, no szacunek ziom. Ja nic nie rozumiem z tego co piszesz ale widac ze to m***261;dre jest, wspanialy przekaz aiii :D
pozdro |
Cytat:
Cytat:
Jeśli nic nie rozumiesz to skąd wiesz czy to jest mądre? A skoro "nic nie rozumiesz" to napisz co konkretnie "to się" wytłumaczy. |
Bo pewnie domy***347;la sie ***380;e jeste***347; m***261;dry
|
To kiedy stawiacie mi pomnik?
Wyluzujcie troch***281;. Wystarczy zwyk***322;e s***322;owo dziekuj***281; :taktak: Idea forum to uczy***263; si***281; od innych - najlepiej te***380; siebie nawzajem. |
O wileki Berionie :respect: Dla Ciebie, jeste***347; nasz***261; skarbnic***261; wiedzy. Jeste***347; jak taki nasz ma***322;y magik :ognie:
Jeste***347; dla nas Bogiem!! Uczymy si***281; od Ciebei wielu ciekawych rzeczy :uczen: Dzi***281;ki za to ***380;e jeste***347;! :peace: |
Temat jest o ikonkach i Was bardzo prosz***281;, niech tak pozostanie.
I jak? Kombinowa***322;e***347; ju***380; co***347; z tym ikonkami save'***243;w na PSXa w obrazie? |
proszę o pomoc z obrazem karty mc ps2
witam, mam problem z ps2 slim - mój problem polega na tym że udało mi się zgrać obraz mc na kartę sd ale nie mogę go niczym edytować ani wypakować czy też spakować, [ memorycard0.mci ] ten ma mniej [memorycard0.bin] a ten więcej - co i czym się tu robi oroszę o pomoc:help:. dzięki z góry. ps dóż :czytaj: ale nic :nie: wiem co robić :sciana:
|
Nie widzę związku tego tematu z tym co zrobiłeś, czyli z wykonywaniem/wczytywaniem obrazów kart pamięci. ;] Temat jest o własnych ikonkach widocznych w OSDSYS (czyli Browserze konsoli). Tych, które symbolizują np. save'y.
BTW: to *.mci ma mniej, reprezentuje strukturę karty. *.bin to jest właśnie Twój dump całej karty (jej struktury logicznej). |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.