![]() |
Linux - kompilacja jądra [?]
Ilość załączników: 2
Witam, ostatnio wpadł mi w ręce dość ciekawy projekt - Runix. Jest to jakaś dystrybucja [?] Linuxa dla konsoli PSX.
Problem w tym, że... nie potrafię z tego zrobić pożytku. Poniżej jest link do pliku (17MB). http://www.sendspace.com/file/zootdt W załącznikach wrzucam dwa readme, z których nie ma co ukrywać, nie wiele rozumiem. W sprawach Lina jestem n00bem. Martwi mnie tylko: Kod:
Serial Boot for PSX (for transfer kernel to PSX). Czy może "gotowy linux" to zwykła binarka (PS-X.EXE/SYS.CNF) do wypalenia na płycie? Jeśli ktoś jest "obskakany w temacie", będę rad za pomoc. |
je***347;li chodzi o konsole to jestem n00bem :D
linuxem mo***380;na raczej te***380; nazwa***263; samo jajko i konsole, reszta z tym wsp***243;lpracuje dopiero... a co do tematu to kernel (jajko) musi si***281; znela***378;***263; w mai***281;ci konsoli... a link co poda***322;e***347; jest wg mnie patchem do RUNXa (nowy kernel) Sam napisa***322;e***347;, ***380;e system powinno co***347; wczyta***263;, jaki***347; boot do wypalenia na CD |
Wypal to na CD i sprawd***378; :taktak:
Co to jest ten plik TAR? Edit. Rozpakowa***322;em tego tara i okaza***322;o si***281; ***380;e jest tam masa jakich***347; nieznanych plik***243;w - co si***281; z tym robi??? |
@Patrix
No właśnie, jedyne co można odpalić na konsoli (jakiej kolwiek) to jej pliki wykonywalne. Czyli nie wiesz "co to"? :( @Grześiu748 Bez sensu. W takiej postaci to dla PSXa to nic nie znaczące dane. |
Cytat:
Cytat:
|
co si***281; kompiluje?
|
Cytat:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=...j+w+Google&lr= |
Pobieznie rzucilem okiem i wydaje mi sie ze jest to caly kernel. Instukcje co do tego jak sie z tym obchodzic w ujeciu PSX, jest w readme PSX (co tam jest napisane to z drugiej strony ja nie wiem bo nie orientuje sie w PSX i softach pod niego).
|
Hmm... to mam jeszcze kilka pyta***324;.
Czy jajko mog***281; skompilowa***263; na dowolnej dystrybucji Linuxa? Czy nie uwal***281; komu***347; w ten spsob***243;b systemu? Gdzie szuka***263; wersji program***243;w podanych w readme (tym dla PSX i tym dla Lina)? Czy s***261; one wog***243;le w dystrybucjach? Zapewne gra jest nie warta ***347;wieczki, ale chcia***322;bym zobaczy***263; co mo***380;na "wycisn***261;***263;" z CPU~33MHz i 4RAM :szczerb: |
im d***322;u***380;ej nad tym my***347;l***281; tym bardziej mysl***281; ***380;e jest to jakies oszustwo i ***380;e to wcale nie jest pod PSX
|
Cytat:
|
Cytat:
Tylko kompilowac oczywiscie mozesz wszedzie, o ile masz nadajacy sie kompilator (watpie zeby bylo inaczej). Na kompie na ktorym to skompilujesz napewno nic sie nie stanie. Nie wiem tylko czy podczas kompilowania jadra on nie korzysta z niektorych systemowych plikow naglowkowych, ale nie wiem, nie chce wprowadzac w blad. |
potrzebna jakakolwiek wersja linuxa z jadrem 2.4 i odpowiednie gcc do kompilacji
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.