Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Reklamacja internetu - czy straty pakietów są podstawą? (https://forum.cdrinfo.pl/f113/reklamacja-internetu-czy-straty-pakietow-sa-podstawa-76651/)

Gadzina18 29.01.2008 18:16

Reklamacja internetu - czy straty pakietów są podstawą?
 
Siema,

Moja dziewczyna ma nast***281;puj***261;cy problem, korzysta z netu w sieci TK Vectra. W godzinach popo***322;udniowych jest du***380;y problem z ogl***261;daniem np strumieni wideo Windows Media. WWW si***281; do ko***324;ca nie doczytuje, trzeba od***347;wie***380;a***263; strony. Przy ***322;***261;czu 1 mega, pr***281;dko***347;ci z ftp s***261; pora***380;aj***261;ce (gdzie u siebie w internetdsl mam full pr***281;dko***347;***263; (15 mega)) - 16kb/s to max z serwera task w gda***324;sku (sk***261;d bym czego***347; nie ***347;ci***261;ga***322; to na jedno wychodzi, musz***281; u***380;ywa***263; np flashget aby utworzy***322; par***281; jednoczesnych po***322;***261;cze***324;, wtedy uzyskuj***281; 1m..).
Zrobi***322;em prosty test - ping do onetu, oto przyk***322;adowy rezultat

Cytat:

Statystyka badania ping dla 213.180.130.200:

Pakiety: Wys***322;ane = 8220, Odebrane = 7762, Utracone = 458 (5***37; straty),

Szacunkowy czas b***322;***261;dzenia pakiet***243;w w millisekundach:

Minimum = 15 ms, Maksimum = 56 ms, Czas ***732;***347;redni = 20 ms
straty wahaj***261; si***281; od 5 do 10 %;/

Cytat:

Up***322;yn***261;***322; limit czasu ***380;***261;dania.

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=24ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=20ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=22ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=20ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=22ms TTL=59

Up***710;yn***260;***710; limit czasu ***318;***260;dania.

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=19ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=23ms TTL=59

Up***710;yn***260;***710; limit czasu ***318;***260;dania.

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=22ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=23ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=24ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=22ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=23ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=21ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=31ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=27ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=19ms TTL=59

Odpowied***171; z 213.180.130.200: bajt***728;w=32 czas=23ms TTL=59

Up***710;yn***260;***710; limit czasu ***318;***260;dania.

Up***710;yn***260;***710; limit czasu ***318;***260;dania.
Z***322;o***380;y***322;em reklamacj***281;, mieli si***281; z tym upora***263; do tej pory - a rezultaty ich dzia***322;a***324; wida***263; wy***380;ej. Jak by***322;o, tak jest. Co z tego ***380;e po 1 w nocy jest ok, nie b***281;d***281; czeka***263; do tej pory, ***380;eby normalnie z neta korzysta***263;. W jaki spos***243;b mam si***281; do nich zwraca***263;? Jakie s***261; moje prawa w zwi***261;zku z TAK***260; jako***347;ci***261; dostarczanego internetu? Nawet na neo nie mia***322;em takiego tragizmu jaki jest tutaj. Vectra oferuje ***322;***261;cza do 24 mega.. to jak maj***261; klienci takich ***322;***261;cz? Jak 1 mega to jest ***380;a***322;o***347;***263;?


EDIT: przepraszam za przek***322;amania w polskich znakach.

demek 29.01.2008 18:35

niekoniecznie moze byc to wina ISP

rownie dobrze moze to byc karta sieciowa/modem/router

jesli jestes pewien, ze to jednak wina dostawcy mozesz spokojnie reklamowac, sadze, ze z zerwaniem umowy tez nie powinno byc problem

lacze nie spelnia swoich parametrow, masz duze problemy z normalnym uzywaniem internetu

Gadzina18 29.01.2008 19:24

Cytat:

Napisany przez demek (Post 890409)
niekoniecznie moze byc to wina ISP

rownie dobrze moze to byc karta sieciowa/modem/router

jesli jestes pewien, ze to jednak wina dostawcy mozesz spokojnie reklamowac, sadze, ze z zerwaniem umowy tez nie powinno byc problem

lacze nie spelnia swoich parametrow, masz duze problemy z normalnym uzywaniem internetu

karta sieciowa jest ok (testowałem na swoim lapotopie, który sieciówkę na pewno ma ok), modem - tego nie wiem, ostatnio mi wymieniali bo zmieniałem prędkość neta z 512 na 1 mega no i dodałem telefon od nich. Dzwoniłem ponownie, powiedzieli, że po 24 godzinach powinni usunąć usterkę. Jeżeli nie usuną, to, jak mówisz, nie ma problemów z zerwaniem umowy?

demek 29.01.2008 19:33

nie powinno byc, ale moga sie migac do tzw usr..ej smierci

Gadzina18 29.01.2008 19:40

no to zobaczymy :] napisz***281; po tych 24 godzinach jak jest. Zobaczymy czy z Vectry robi si***281; TP czy nie:D

EDIT: oooo m***243;j 200 post... nie powiem, przez prawie 4 lata obecno***347;ci tutaj to mas***281; napisa***322;em :D

demek 29.01.2008 19:44

kilku osobom pomoglem pozbyc sie tpsa z domu, byli upierdliwi na poczatku, po wystawieniu kart na stol nie bylo z nimi problemow

wiec tobie zycze podobnego finalu :)

Gadzina18 30.01.2008 14:55

Po 24 godzinach...

Cytat:

--- www.onet.pl ping statistics ---
16323 packets transmitted, 16065 received, +160 duplicates, 1***37; packet loss, time 17113765ms
rtt min/avg/max/mdev = 15.500/20.928/292.088/5.999 ms, pipe 2
Net chodzi w miar***281;, strat wielkich nie widz***281;.. Tylko co to za 160 duplikat***243;w? Tak bardzo si***281; przej***281;li stratami, ***380;e teraz mam nadmiar? :rotfl:

Grześiu748 30.01.2008 16:06

Je***380;eli to internet przez kabl***243;wk***281; to mo***380;liwy jest s***322;aby sygna***322; z gniazdka.

demek 30.01.2008 16:35

Cytat:

Napisany przez Grześiu748 (Post 890870)
Jeżeli to internet przez kablówkę to możliwy jest słaby sygnał z gniazdka.

powaznie?

:rotfl:

andy 30.01.2008 18:44

@Grzesiu co Ty pier****sz ?

ed hunter 30.01.2008 19:34

Cytat:

Napisany przez demek (Post 890876)
powaznie?

:rotfl:

tak, z tego antenowego, to s***322;ycha***263; :rotfl:
Cytat:

Napisany przez andy (Post 890935)
@Grzesiu co Ty pier****sz ?

chyba o to chodzi, ***380;e nic.

Mich@ł 30.01.2008 19:40

Cytat:

Napisany przez Grześiu748 (Post 890870)
Jeżeli to internet przez kablówkę to możliwy jest słaby sygnał z gniazdka.

Albo kabla sieciowego do komputera nie podłączyła..

A pakiety, które docierają to dzięki indukcji elektromagnetycznej..

:D

Gadzina18 01.02.2008 01:25

Dzwoni***322;em do nich ponownie. Okaza***322;o si***281;, ***380;e (!) nikt nie zaj***261;***322; si***281; nawet moim problemem ;/ Zg***322;oszenie le***380;a***322;o sobie w ich szanownym BOKU.. ;/ jaki***347; go***347;***263; zapewnia***322; mnie, ***380;e od tej chwili to on osobi***347;cie si***281; tym zajmie.. no ciekawe, znam ten tekst, i nie ciekawie mi on brzmi..

Mo***380;e nie dzwoni***263; tylko si***281; wybra***263; do nich? Mo***380;e by to co***347; da***322;o - afera w ich salonie.

Gadzina18 16.02.2008 14:15

Odwiedzi***322;em ich BOK w poniedzia***322;ek. Jeszcze tego samego dnia zjawi***322; si***281; monter, kt***243;ry poprawi***322; lu***378;ne ***322;***261;czenie kabli w skrzynce na klatce schodowej. Jak si***281; sam przekona***322;, nic to nie da***322;o. Pokaza***322;em wi***281;c mu dow***243;d, ***380;e to nie chodzi o kable - bynajmniej u mnie w mieszkaniu - ping na bram***281; domy***347;ln***261;, kt***243;ry zawsze jest poprawny i nie wykazuje strat. Stwierdzi***322; to co ja (wow odkry***322; ameryk***281;;/) - czyli, ***380;e problem nie le***380;y u mnie w domu, tylko u nich. Da***322; mi mail do admina. Wi***281;c napisa***322;em adminowi to co trzeba, do***322;***261;czy***322;em odpowiednie za***322;***261;czniki. Sprawa mia***322;a by***263; za***322;atwiona szybko. Poprawy nie ma do dzi***347;. Wczoraj znowu zjawi***322;em si***281; w ich BOK. Jaka***347; pani zadzwoni***322;a do szanownego admina, kt***243;ry nawet nie odebra***322; mojego maila (!). Po d***322;ugiej rozmowie, szanowny pan po drugiej stronie s***322;uchawki stwierdzi***322;, ***380;e wina le***380;y po ich stronie. Trzeba naprawia***263; serwery, i ***380;e zajmie im to 2-3 tygodnie ;/ !!!! Czy to troch***281; nie przy d***322;ugo? Przecie***380; zg***322;asza***322;em problem ju***380; dawno temu, codziennie, telefonicznie;/ Mog***281; w zwi***261;zku z tym ***380;***261;da***263; od nich obni***380;enia abonamentu itp? Trac***281; nerwy;/


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:59.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.