![]() |
"SixAxis" do PSXa
Co tu dużo mówić, obejrzyjcie:
http://pl.youtube.com/watch?v=yNH2Q99S2uI No, hdx, nie poddawaj się. Mam nadzieję że kiedyś zagram w Wipeouta na takim wynalazku. :taktak: |
Cytat:
Nie dość, że reaguje skokowo, a nie płynnie, to jeszcze ze strasznym lagiem... Nie da się tym grać :taktak: |
Nie da, ale to dopiero pocz***261;tek. Jak na homemade to jestem pod wra***380;eniem. Mo***380;liwe, ***380;e z powodu mojej "impotencji manualnej".
|
Do PSP tez jest modul SA, obsluguje go cala jedna gra - Loco Roco. Wymagany custom firmware i plugin do obslugi tego wynalazku. Niby jak gra nagle sama z siebie ma zaczac rozpoznawac cos do czego nie zostala przystosowana?
|
Na hardware to ja si***281; nie znam, ale nie widz***281; innej mo***380;liwo***347;ci jak przet***322;umaczenie przez kontroler, "wychy***322;***243;w" na to co jest w stanie zinterpretowa***263; konsola. Brzmi strasznie lamersko, ale chyba mnie rozumiesz.
|
Rozumiem, tyle ze to... strasznie lamerskie. Wychyl w prawo ma imitowac nacisniecie strzalki w prawo? Gdzie tu "analogowosc"? Blah...
|
@M@X, nie oczekuj tak wiele od PSX'a :D Po prostu cieszymy sie ze powstaje taki "bajer". Mo***380;e i zb***281;dny ale to ***347;wiadczy chocia***380; o tym ***380;e PSX Not Dead ;)
|
Ok, ale to jest bajer opracowany nie przez samo Sony czy inn***261; firm***281;, ale przez fana - majsterkowicza. Uwa***380;am, ***380;e okre***347;lenie: 'lamerskie' jest w tym wypadku nie na miejscu.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.