Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Audio/Stacjonarne nagrywarki i nośniki CD-R Audio (https://forum.cdrinfo.pl/f112/)
-   -   AVerTV.......... (https://forum.cdrinfo.pl/f112/avertv-80898/)

feciu 23.12.2008 18:42

AVerTV..........
 
witam.mam problem z ustawieniem dzwięku przy nagrywaniu np z nosników zewn(kamera,vhs,..)
mam karte AVerTV 303/AVerTV studio 303
obraz jest ok z kamery jak i z innych urządzeń.
dzwięk ok ale tylko przy wizji,odtwarzaniu
gdy nagrac chce na twardziela dzwięk jest tragicznej jakości i tak tez sie nagrywa:'(
kombinowałem menedżerem realteka hd audio jak i ustawieniami głośności XP,AVerTV......
.....i niedaje juz rady :help:
prosze o pomoc moze ktos juz miał taki problem???

nimal 23.12.2008 21:14

czy przypadkiem nie nagrywasz z mikrofonu? albo z what you hear? ustaw wejscie line in
druga sprawa - ustaw glosnosc na 80% zamiast na max, najwyzej podciagniesz normalizacja po zgraniu

feciu 26.12.2008 21:12

opcja mikrofonu wyłączona,głośnośc jest ustawiona na mniej niż 50%,jakieś 30%.
przy 50% dzwiek jest taki jak bym miał 100 letnie głosniki.
i nadal nie jest czysty jak w oryginale.wręcz tragiczny.!!!
czy nikt takiej karty nie posiada.?i nie zgrywał nic nią?!!!!!

nimal 27.12.2008 04:58

mialem ta karte (chyba ta, dawno temu ja sprzedalem) i uzywalem do zgrywnia
jakosc dzwieku byla poprawna
jedyne co sie mi nasuwa to nagrywanie dwieku z mikrofonu, ale skoro jestes pewny ze to nie to, to nie wiem

czary2mary 27.12.2008 09:15

Ilość załączników: 1
Mam tą kartę,u mnie nie ma żadnych problemów ze zgrywaniem ze żródeł zewnętrznych na XP i Viście.Pamiętam że wcześniej dużo problemów stwarzało oprogramowanie AverTV,ale po zmianie na najnowsze AVer MediaCenter:1.6.5
karta pracuje o niebo lepiej,jeżeli masz oprogramowanie dołączone do karty to zaktualizuj masz tu link:
http://www.avermedia.com/avertv/Supp...PDriver&id=288

Jeżeli dalej jest problem to wal do polskiej pomocy technicznej która działa dość sprawnie;
http://www.geoinf.pl/serwis.

Dział Pomocy Technicznej:
- tel. 024 264-47-63 wew. 318, 310
- Formularz zgłoszenia reklamacyjnego - www.geoinf.pl/serwis
- E-mail: serwis@geoinf.pl

Serwis GEOINF czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 17:00

Załącznik 50464

feciu 27.12.2008 18:12

czary2mary dzieki za pomoc
skorzystam.sciągnąlem juz ta wersje.
niby prostsza ale sie przyzwyczaiłem do poprzedniej wersji.
sprawze czy nagrywa z zewn. bez strat w audio.
jesli sobie nie poradze to moze serwis pomoze.
dzieki
napisze jak sie sprawdzi.pozdrawiam

nie jestem jeszcze pewny (bo tak na szybko sprawdziłem)ale chyba bedzie ok :)
dzieki bardzo
ps sorry za post pod postem


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.